اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

پیشرفت 47 درصدی پروژه تصفیه‌خانه سرعین

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل در بازدید از تصفیه‌خانه شهرستان سرعین، از پیشرفت 47 درصدی این تصفیه‌خانه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 650 تومان خبر داد.

پیشرفت 47 درصدی پروژه تصفیه‌خانه سرعین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین با اشاره به بازدید از هشت پروژه مهم و بررسی مشکلات و مسایل مربوط به آنها اظهار داشت: از هشت پروژه شامل ساختمان دولت، تصفیه‌خانه، راه آلوارس، جاده کمربندی، کمپینگ‌های گردشگری، پروژه طبیعت سبز، کمپ تیم‌های ملی، مجموعه جامعة‌المصطفی، مجموعه کمیته امداد امام خمینی و علی دایی این شهرستان بازدید به عمل آمد.

وی با بیان اینکه تا دو ماه دیگر شاهد پیشرفت 55 درصدی پروژه تصفیه‌خانه سرعین می‌باشیم، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبار، سوم خرداد ماه سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

نیکزاد با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان دولت از جمله عملیات سفت‌کاری ساختمان تمام شده است، خاطر نشان کرد: هم اکنون ‌مراحل نازک‌کاری آن در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اختصاص 600 میلیون تومان اعتبار به این پروژه، اضافه کرد: ساختمان دولت با همکاری اداره راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی هدف از ساخت ساختمان دولت را جمع شدن ‌ادارات مختلف شهرستان سرعین در یک ساختمان عنوان کرد تا مراجعه‌کنندگان مشکلاتشان را در شهرستان خود رفع کرده و نیاز به ترددشان در مرکز شهر نباشد.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل با اشاره به متعلق بودن زمین این ساختمان به اداره کل امور آب استان و مشکلات ناشی از آن بیان کرد: اداره آب منطقه‌ای استان نسبت به استرداد دعوی خود اقدام کرده و مسئولان استانی پیگیری لازم را برای قانونی نمودن این موضوع انجام دهند.

نیکزاد احداث ساختمان دولت را در راستای منافع عمومی و خدمت‌رسانی مناسب دانست و از دستگاه‌های دولتی خواست تا بین دستگاه‌ها تعامل ایجاد کرده تا نیاز به محاکمه قوه قضائیه نباشد.

وی در مورد راه آلوارس نیز یادآور شد: قرار شد زیرسازی این پروژه توسط شهرداری انجام شود.

نیکزاد با اشاره به تخصیص 100 میلیون تومان اعتبار برای آسفالت این راه، گفت: عملیات جمع‌آوری آسفالت قدیم و ایجاد آسفالت جدید باید تا 10 یا 20 روز دیگر به پایان برسد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول