اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نور شهدا موجب روشنایی مسیر زندگی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روشنی پیشروی ما مرهون ایثار و گذشت ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است و نور شهدا مسیر زندگی ما را روشن کرده است.

نور شهدا موجب روشنایی مسیر زندگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان احمدرضا پوردستان عصر امروز در حاشیه شانزدهمین یادواره سرداران و امیران شهید جبهه‎های کردستان و شهدای گمنام استان‎های شمالی کشور که در مصلای محمد رسول‎الله شهرستان مینودشت برگزار می‎شد، اظهار داشت: جان داشتن و زندگی کردن شیرین است و به خطر انداختن جان به خاطر دیگران نیاز به شجاعت و از خودگذشتگی زیادی دارد که انسان تا به مرحله نهایی تکامل نرسد و درهای بهشت برین و وعده‎های خداوندی را مشاهده نکند، نمی‎تواند خود را برای دیگران و هدفی که در سر دارد به خطر بیندازد.

وی خاطر نشان کرد: یقین داشته باشید شهدایی که امروز در نزد خدا زنده و جاوید هستند به این مرحله از رشد و تکامل رسیده بودند و برای رضای او و دفاع از ارزش‎های اسلامی و ایرانی خود را فدای بقای جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کردند و در نهایت شجاعت به قلب دشمن یورش برده تا پلیدی را از چهره کشور خود زدوده و سفیدی و روشنی را جایگزین آن کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: هدف شهدا در یک مسیر روحانی و نورانی به یک خواسته متعالی وصل بود و آن رسیدن به ذات اقدس الهی و بهره‎مند شدن از نعماتی است که خداون سبحان برای پاک‎ترین و مخلص‎ترین آفریده‎هایش در نظر گرفته است، اتفاق قرخنده‎ای که امروز برای آنها افتاده است.

پوردستان ادامه داد: مرگ حق است و دیر یا زود به سراغ همه خواهد آمد لذا باید به گونه‎ای عمل کنیم که زندگی ما الهی و خدایی باشد و مرگ ما مرگ مقدس و روحانی و این اتفاق زمانی به وقوع می‎پیوندد که جنس افکار ما و ایده‎هایی که در سر داریم شبیه افکار و آرمان‎های شهدای ما باشد و در مسیری طی طریق کند که نور شهدا آن را روشن کرده است و از گزند هرگونه حادثه ناخوشایندی در امان است.

وی خطاب به خانواده‎های شهدا گفت: خوشا به حال شما که از یک امتحان الهی سربلند بیرون آمدید و یقین بدانید لطف و عنایت پروردگار عالم شامل حال شما هم خواهد شد چرا که عزیزانتان شفاعت شما را خواهند کرد و خداوند خواسته آنها را اجابت خواهد کرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول