اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

پرواز فوکر 100 در فرودگاه گچساران غرورانگیز است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با اشاره به راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان در آینده‌ای نزدیک گفت: پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه شهرستانی که مرکز استان نیست، غرورانگیز است.

پرواز فوکر 100 در فرودگاه گچساران غرورانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه خرید چارتر بلیط هواپیمای فرودگاه نفت این شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، پیمانکاران، صاحبان شرکت‌ها و افراد متمکن این شهرستان در محل سالن کنفرانس شرکت نفت برگزار شد، اظهار کرد: وجود فرودگاه در یک شهرستان نشانه پیشرفت و برخوردار بودن آن شهرستان است.

وی ابراز داشت: راه‌اندازی فرودگاه گچساران و برقراری پرواز هواپیما در این فرودگاه از نیازهای اساسی این شهرستان است.

همت جمعی مسئولان و مردم برای پرواز هواپیمای فوکر 100 در گچساران

فرماندار گچساران با بیان اینکه تلاش‌ها و اقدامات ارزنده‌ای برای راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان و پرواز هواپیمای فوکر 100 در این فرودگاه صورت گرفت، افزود: با راه‌اندازی این فرودگاه تحولی بزرگ در گچساران را شاهد خواهیم بود.

شفیعی بیان داشت: فرودگاه گچساران نقش بزرگی در توسعه و پیشرفت این شهرستان و شهرستان‌های مجاور دارد.

وی یادآور شد: با برقراری پرواز در این فرودگاه امکان ایاب و ذهاب آسان و بیشتر مقامات کشوری، اساتید دانشگاهی، پزشکان متخصص و افراد برجسته کشوری به این شهرستان فراهم می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه امکان برقراری پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران یک رویداد بزرگ و مهم است، گفت: برای شهرستانی که مرکز استان نیست نشست و برخاست فوکر 100 بسیار غرورانگیز است.

وی رونق بیش از پیش و محسوس در زمینه فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را از دستاوردهای راه‌اندازی فرودگاه و برقراری پرواز در یک منطقه عنوان کرد.

فرماندار گچساران ابراز داشت: همت جمعی و تلاش همه مسئولان، مردم و افراد متمکن در راستای خرید بلیط‌های پرواز فرودگاه گچساران در ماه‌های آغازین راه‌اندازی این فرودگاه ضرورت دارد.

شفیعی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی گچساران و با توجه به فوکر 100 بودن هواپیمای این شهرستان به طور یقین استقبال مطلوب و بیش از حد تصوری از پروازهای فرودگاه این شهرستان خواهد شد.

61 بلیط هواپیمای فوکر 100 فرودگاه گچساران خرید چارتر شد

شفیعی گفت: اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر فرمانداری‌های مجاور، کارخانجات، شرکت‌های تولیدی و صنعتی، مراکز دانشگاهی، بیمارستان‌ها، هتل‌داران و اقشار مختلف جامعه نسبت به برقراری پرواز هواپیما در فرودگاه گچساران لازم بوده و در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: فرودگاه گچساران در سال‌های گذشته نیز نشست و برخاست و پرواز هوپیما را تجربه کرده بود اما شرایط کنونی و پرواز فوکر 100 در این فرودگاه کاری بزرگ و غیر قابل مقایسه با سال‌های گذشته است.

فرماندار گچساران تأکید کرد: پرواز هواپیمای فوکر 100 افتخاری بزرگ برای یک شهرستان محسوب می‌شود، در حالی که مرکز استان از این نعمت برخوردار نیست.

شفیعی خاطرنشان کرد: سفر هوایی سبب ایجاد انگیزه مضاعف و پذیرش راحت‌تر رفت‌ و آمد سرمایه‌گذاران، پزشکان متخصص و اساتید دانشگاهی برای سفر به گچساران می‌شود.

وی با بیان اینکه پرواز فوکر 100 این فرودگاه از گچساران به تهران و بالعکس بوده و هشت پرواز رفت و هشت پرواز برگشت در ماه دارد، خاطرنشان کرد: طبق اعلام شرکت هواپیمایی کشور، در صورت تضمین خرید دو ماهه بلیط‌های پرواز این فرودگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، در این جلسه افزون بر 61 بلیط از مجموع 95 صندلی پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه گچساران به مدت دو ماه خریداری شد.

در این جلسه مقرر شد 34 بلیط باقیمانده نیز از طریق رایزنی و اطلاع‌رسانی در کمترین مدت زمان ممکن خرید تضمینی دو ماهه شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول