اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری سرعین خبر داد

ترمیم آسفالت معابر سرعین تا یک ماه آینده

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری سرعین از ترمیم تمامی آسفالت معابر سطح شهر سرعین تا یک ماه آینده خبر داد.

ترمیم آسفالت معابر سرعین تا یک ماه آینده

نایب حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای آسفالت تمامی معابر سطح شهر سرعین اعتبار جدیدی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: 300 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی با هدف کمک به عمران و آبادانی شهر و آسفالت معابر و کمربندی شهر به شهرداری سرعین اختصاص یافته است.

حبیبی با بیان اینکه اعتبار یاد شده از محل تملک دارایی‌ها به شهرداری سرعین اختصاص داده شده است، ابراز داشت: امید است با تزریق این اعتبار، لکه‌گیری آسفالت معابر شهر انجام شود.

سرپرست شهرداری سرعین یادآور شد: به استناد صورت‌جلسه شورای شهر، شهرداری سرعین در مورد واگذاری اجرای آسفالت معابر سطح شهر سرعین به پیمانکاران واجد شرایط در ماه گذشته آگهی مناقصه عمومی داد.

این مسئول ادامه داد: قرار شد شرکت‌کنندگان پیشنهادات خود را تا تاریخ یک مهر سال جاری به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت کنند.

سرپرست شهرداری سرعین با بیان اینکه تامین آسفالت و قیر به عهده شهرداری است، تصریح کرد: تمامی کسورات قانونی به عهده پیمانکار خواهد بود.

حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در فرصت زمانی باقی مانده از فصل کاری باید فعالانه اقدام به ترمیم آسفالت معابر شهر سرعین نماییم.

این مسئول در پایان سخنان خود از اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار برای آسفالت راه منطقه توریستی آلوارس خبر داد و افزود: عملیات جمع‌آوری آسفالت قدیم و ایجاد آسفالت جدید باید تا 20 روز دیگر به پایان برسد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول