اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هماهنگی امور اجرایی قزوین:

197 هزار مترمربع معابر قزوین مرمت و آسفالت شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 197 هزار مترمربع از سطح معابر شهر قزوین مرمت و آسفالت شده که نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.

197 هزار مترمربع معابر قزوین مرمت و آسفالت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمد وفائی‌راد با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری به ترتیب نواحی مهدیه و امامزاده حسین (ع) و شهید بابایی با 40 هزار، 39 هزار و 34 هزار مترمربع بیشترین میزان ترمیم آسفالت معابر را به خود اختصاص داده‌اند، بیان کرد: نواحی شهرداری منطقه یک با مجموع 73 هزار مترمربع بیشترین میزان عملیات لکه‌گیری آسفالت را در بین مناطق شهرداری به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه همچنین در این مدت بیشترین میزان عملیات مرمت آسفالت در مرداد ماه و با مرمت بیش از 36 هزار مترمربع از سطح معابر صورت پذیرفته است، افزود: میزان عملیات ترمیم آسفالت معابر در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از 218 هزار مترمربع به 197 هزار مترمربع کاهش داشته که این موضوع نشان‌دهنده بهبود وضعیت آسفالت معابر نسبت به سال گذشته به میزان 10 درصد است.

سرپرست هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین اضافه کرد: در شش ماه نخست سال جاری همچنین هشت هزار و 700 مترمربع عملیات نصب یا ترمیم موزاییک پیاده‌روها توسط نواحی انجام شده که بیشترین میزان آن در ناحیه مهدیه از شهرداری منطقه سه که بالغ بر چهار هزار مترمربع است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول