اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

لیبرال دموکراسی به پایان راه خود رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: لیبرال دموکراسی به پایان راه خود رسیده و آخرین حربه‌های خود را اعم از سیاسی، نظامی به کار گرفته است.

لیبرال دموکراسی به پایان راه خود رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین قدیانی ظهر امروز در نشست خبری مسئولان سازندگی و کارآمدی بسیج دانشجویی کشور در قرارگاه شهید کاوه مشهد با اشاره به انقلاب اسلامی، اظهار کرد: لیبرال دموکراسی به پایان خود رسیده و آخرین حربه‌های خود را اعم از سیاسی، نظامی به کار گرفته تا نظام جمهوری اسلامی را به سمت اعتقادات خود محدود سازد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با دیگر کشورها تفاوت عمده و ارزشی دارد و از نظر فرهنگی برای نظام موثر واقع شده است، نظام جمهوری اسلامی وابسته به طبقه سرمایه‌داری و اقتصاد نیست، بلکه برگرفته از نوع اندیشه‌های است که نسبت به فرهنگ‌سازی کشور دارد و تاکنون غرب تجربه چنین انقلابی را در کشورهای خود نداشته است.

قدیانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در اندیشه‌های فرهنگی دارد، ‌افزود:‌ به سبب اینکه نظام جمهوری اسلامی با مبانی فکری در ارتباط است نظام سلطه‌گر خواهان مبارزه با آن است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی رشد و بالندگی روزافزون دارد، بیان کرد: مبارزه استکبار با ملت ایران سختی‌هایی را برای آن به همراه دارد و بحث‌هایی را به وجود می‌آورد که تشدید آن منجر به افزایش قدرت 8 سال دفاع‌مقدس ایران می‌شود.

وی یادآور شد: در دفاع مقدس 48 کشور دنیا در مقابل ما حضور داشتند که نتیجه آن مذاکرات 1+5 شد و این مذاکرات‌‌ 1+5 در نظام سیاسی دنیا بی‌سابقه است و برای نخستین بار صورت گرفته است.

قدیانی با تاکید بر ظرفیت بالای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در انقلاب اسلامی ایران به جز 48 کشور دنیا نظام سلطه‌گر، اعضای شورای امنیت و تمام توان سیاسی اقتصادی و نظامی دنیا در یک طرف و جمهوری اسلامی ایران در مقابل آنها قرار گرفت که نشان از ظرفیت فوق‌العاده و اعتقادی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های سیاسی و امنیتی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه با ایستادگی و مقاومت و از خودگذشتگی باید مقابل نظام سلطه‌گر ایستاد، اظهار کرد: نظام سلطه‌گر با رشد نظام جمهوری اسلامی به یک درماندگی رسیده است و باید این رشد و بالندگی را روز به روز افزایش داد و در مقابل آن دچار ضعف نشد.

قدیانی با اشاره به حضور نظامی آمریکا در منطقه، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در یک محاصره نظامی است و در راستای تخریب فرهنگ ایران و ایرانی تمامی شبکه‌های ماهواره‌ای در 10 سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: در حال حاضر غرب برای فشار به ایران چیزی ندارد و در حوزه اقتصاد هم فشارها بی‌فایده است و در آینده‌ای نزدیک این فضا به نفع ایران پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه احساس امنیت بالاتر از خود امنیت است گفت: نظام سلطه‌گر سعی دارد احساس ناکارآمدی و ناتوانی را به جمهوری اسلامی ایران القا کند که احساس ناتوانی و ناکارآمدی به مراتب از خود ناکارآمدی جدی‌تر است.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول