اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی نهبندان:

9 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی نهبندان اجرا شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان گفت: عملیات اجرایی تعداد 9 پروژه بسیج سازندگی نهبندان به اتمام رسیده و تحویل ادارات بهره‌بردار شهرستان شده است.

9 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی نهبندان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدعلی قاسمی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های بسیج سازندگی شهرستان نهبندان اظهار کرد: سازندگی و آبادانی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین کارهای این برهه از زمان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات و نیازمندی‌ها که در کشور موجود است با سازندگی و وارد شدن در این عرصه برطرف می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان یادآور شد: تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور، کمک به دولت در رساندن خدمات به روستاییان و مناطق محروم و کمک به رفع مشکلات بیکاری جوانان اعم از دائم و موقت از عمده اهداف مد نظر بسیج سازندگی است.

قاسمی تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان نهبندان طی چند سال گذشته در عرصه بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان و اداره کل تجهیز و نوسازی خراسان‌جنوبی وارد کار شده و در بخش‌های دیگر نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی افزود: هم‌اکنون عملیات اجرایی و آماده‌سازی تعداد 9 پروژه توسط بسیج سازندگی این شهرستان به اتمام رسیده و تحویل ادارات بهره‌بردار شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان گفت: این پروژه‌ها شامل هشت رشته قنات و یک باب استخر بوده است.

قاسمی اظهار کرد: در حال حاضر اجرای چهار طرح کشاورزی در این شهرستان به بسیج سازندگی واگذار شده است.

وی اضافه کرد: قنات سوغات که یکی از بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین قنات‌های نهبندان محسوب می‌شود برای اجرای کول‌گذاری و بغل‌بری تحویل بسیج سازندگی این شهرستان شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان به برپایی بیمارستان صحرایی شهید احمد آتشدست نهبندان با همکاری سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: این بیمارستان در منطقه زهاب بخش شوسف از توابع شهرستان نهبندان به مدت چهار روز برپا شد.

قاسمی تصریح کرد: طی این چهار روز تیم‌های پزشکی شامل 10 پزشک عمومی، ‌پرستار، پیراپزشک و هشت پزشک متخصص به صورت روزانه به روستاهای منطقه سرکشی کرده و ویزیت رایگان بیماران را در مناطق محروم انجام دادند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول