اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کارآمدسازی بسیج سازندگی کشور خبر داد

راه‌اندازی ستاد جامع سازندگی اشتغال در کشور

خبرگزاری فارس: معاون سازندگی و کارآمدسازی بسیج سازندگی کشور گفت: ستاد جامع سازندگی اشتغال در کشور به صورت پایلوت در تهران راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی ستاد جامع سازندگی اشتغال در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمدرضا حسینی ظهر امروز در نشست مسئولان سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی سراسر کشور که در قرارگاه شهید کاوه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مطالعات و بررسی‌هایی که در جلسات هم‌فکری و هم‌اندیشی مطرح می‌شود در راستای بهتر برگزار کردن برنامه‌های جهادی در طول سال و در استان‌های سراسر کشور است.

وی ادامه داد: از برنامه‌های عمده‌ سازمان بسیج دانشجویی کشور همایش شکوه هجرت است که هر سال در آبان‌ ماه اتفاق می‌افتد و در سال جاری در هفته بسیج در 32 استان کشور، اواسط آبان‌ ماه برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه در هفته بسیج برنامه تجلیل از گروه‌های برتر جهادی را در برنامه است، یادآور شد: تشکیل جهاد سازندگی اشتغال در سازمان بسیج دانشجویی کشور از برنامه‌های عمده این سازمان به شمار می‌آید و در راستای اشتغال و بیکاری جوانان و دانشجویان برنامه‌های خوبی را در برنامه کاری خود دارد.

معاون سازندگی و کارآمدسازی بسیج سازندگی کشور گفت: از برنامه‌هایی که در نیمه نخست سال جاری در سازمان انجام شده اردوهای جهادی که در دو بازه زمانی ایام نوروز و تعطیلات تابستان انجام می‌شود و دانشجویان در مناطق زلزده زده و مناطق محروم روستایی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و ساخت خانه سالمندان فعالیت داشته‌اند و کمک‌های خوبی به آنها شده است.

وی عنوان کرد: در عرصه‌های کشاورزی، دامپروری، پزشکی، علمی آموزشی و دیگر عرصه‌های مهم صنعتی و اجتماعی کمک‌های بی‌شائبه‌ای به مناطق زلزله زده شده است.

حسینی با اشاره به زلزله‌ اخیر آذربایجان، بیان کرد: در تعطیلات تابستان اقدامات خوبی از سوی سازمان بسیج دانشجویی برای این مناطق صورت گرفت، اما با پایان تابستان نیروهای دانشجو امکان همکاری را ندارند و باید دیگر گروه‌ها را برای بهسازی این به کار گیریم.

معاون سازندگی و کارآمدسازی بسیج سازندگی کشور اذعان داشت: در جلسات هم‌اندیشی و هم‌فکری که نمایندگان سازمان بسیج دانشجویی سراسر کشور شرکت می‌کنند تصمیمات و بررسی‌های خوبی برای سازمان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول