اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

500 میلیارد ریال پروژه عمرانی جدید عیدانه قربان و غدیر شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: به میمنت اعیاد قربان و غدیر شهرداری تبریز جدیدترین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی خود را با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال تقدیم شهروندان تبریزی خواهد کرد.

500 میلیارد ریال پروژه عمرانی جدید عیدانه قربان و غدیر شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آئین بهره‌برداری از طرح مسیرگشایی 24 متری خلبان شهید سرابی‌پور با اعلام این خبر افزود: خادمین مردم شریف تبریز در شهرداری، در ادامه خدمات‌رسانی به شهروندان، سری جدید طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی، رفاهی و فرهنگی خود را برای افتتاح و کلنگ‌زنی در دستور کار خود قرار داده‌اند که حجم قابل توجهی از این طرح‌ها حدفاصل دو عید بزرگ مسلمانان یعنی اعیاد قربان و غدیر تقدیم شهروندان تبریزی خواهند شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهم‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های در دستور کار شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه به مناسبت اعیاد مذکور خاطرنشان کرد: مجموعه رفاهی تفریحی سورتمه‌سواری در تفرجگاه ایل‌باغی، مجموعه شهرک بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های مدرن در تفرجگاه عباس‌میرزا، بزرگ‌ترین آبشار مصنوعی شمال‌غرب در ایل‌باغی، مسیرگشایی کوره‌باشی و تکمیل طرح مسیرگشایی نظام‌پزشکی با قطعه اتصالی به سه‌راهی فرودگاه از جمله طرح‌ها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرداری تبریز در این ایام به شمار می‌رود.

نوین همچنین در ادامه به برخی طرح‌های آماده کلنگ‌زنی شهرداری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: فاز دوم تله‌کابین عون‌بن‌علی و فاز اول تله‌کابین ایل‌گلی از مهم‌ترین طرح‌های رفاهی خدماتی شهرداری تبریز به شمار می‌روند که همزمان با اعیاد قربان و غدیر کلنگ‌زنی شده و مراحل اجرایی این طرح‌ها آغاز خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات شهرداری منطقه سه تبریز در طراحی، اجرا و اتمام طرح تعریض و مسیرگشایی 24 متری خلبان شهید سرابی‌پور از برنامه‌ریزی و تلاش شهرداری تبریز برای احداث پارک و بوستان محله‌ای در این منطقه از شهر و نیز توسعه خدمات محله‌ای در محلات مارالان، شهید جدیری، حافظ و دیگر مناطق سطح منطقه سه خبر داد. 

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول