اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت تاکید کرد

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌های دشمن

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: ملت ایران در زمان جنگ تحمیلی با پیروی از ولایت فقیه در خطوط نبرد با دشمن حاضر شدند و امروز باید با اقتصاد مقاومتی با تحریم‌های دشمن مقابله کنیم.

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌های دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه عید غدیر کامل‌ترین عید ما و نماد سربلندی و اقتدار شیعه است، اظهار داشت: خداوند متعال در این روز با معرفی حضرت علی (ع) به جانشینی پیامبر اکرم (ص) دین خود را کامل و حجت را بر ما تمام کرد.

غنچه‌پور با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها و ادارات در برگزاری باشکوه جشن همکاری خاص داشته باشند، تصریح کرد: جشن ویژه‌ای در یکی از پارک‌های شهر با اجرای هنرهای بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمن خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب ملت، لباس مجاهدت بر تن کردند و در زمان جنگ تحمیلی نیز با پیروی از ولایت فقیه در خطوط نبرد با دشمن حاضر شدند و امروز باید با اقتصاد مقاومتی با دشمن مقابله کنیم.

فرماندار جیرفت گفت: ستاد حوادث باید از همراهی کامل نهادها برخوردار باشد و در هفته گذشته در این راستا دو مانور برگزار شد که حضور همه در میدان عملیاتی خوب بود.

غنچه‌پور با اشاره به آغاز فصل سرما اذعان داشت: بخشداران اقدامات لازم در زمینه ذخیره زمستانی سوخت مردم اقدامات لازم را انجام دهند، تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه با توجه به تحریم‌ها سعی شود، پروژه‌های ناتمام هر چه سریع‌تر پایان یابد تا دچار مشکل نشوند، افزود: در هزینه امور جاری نیز صرفه‌جویی و مصرف آب و برق نیز مدیریت شود.

غنچه‌پور اظهار داشت: ستاد عتبات عالیات حدود شش ماه پیش در شهرستان جیرفت شکل گرفته و تاکنون فعالیت‌های خوبی انجام داده که از مسئولان ادارات به ویژه بخشداران از طریق دهیاری‌ها درخواست ایجاد پیوند بین این ستاد و مردم را داریم.

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم بیان داشت: در راستای ساماندهی هیئت‌های مذهبی کارهایی انجام شده اما باید نقص‌هایی که در سال گذشته وجود داشت نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول