اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی در امور اجرایی خبر داد

حمایت سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی‌ از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی در امور اجرایی از حمایت همه‌جانبه سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی‌ از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در منطقه خبر داد.

حمایت سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی‌ از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عباس دولتی‌زاده شامگاه امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی در اجرای فعالیت‌های خود به نیازهای مردم منطقه و کارکنان در تمامی عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و ... توجه داشته و گام‌های ارزشمندی در این زمینه برداشته است.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی در امور اجرایی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های ورزشی سبب نشاط و شادابی و سرزندگی می‌شود و توسعه فعالیت‌های ورزشی سبب سلامت روحی و جسمی ساکنین منطقه می‌شود.

دولتی‌زاده بیان داشت: توانمندی بالایی در عرصه فعالیت‌های ورزشی در منطقه وجود دارد که با برنامه‌ریزی دقیق و مدون و سرمایه‌گذاری در این عرصه می‌توانیم به افتخارات بالایی در عرصه ورزشی برسیم و این امر با جدیت در دستور کار مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت‌های ورزشی فعالیت‌های فرهنگی از برنامه‌های مهمی است که سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی به آن توجه دارد و در ماه‌های گذشته اقدامات ارزنده‌ای در این راستا شاهد بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: سازمان منطقه ویژه پارس در راستای انجام رسالت خود همواره توجه به حمایت از ورزشکاران و قهرمانان منطقه را در اولویت کاری خود قرار داد و بسترهای مناسب را جهت بروز استعدادها و خلاقیت‌های ورزشی در این منطقه تاکنون فراهم آورده است.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی در امور اجرایی عنوان کرد: رکوردشکنی و کسب مدال و مقام‌های ورزشی پایان کار نیست بلکه آغاز راه است و ورزش می‌تواند پلی باشد در راه ارتباط مخلوق با خالق خود و نقش ورزش در تعالی بشریت بر هیچ کس پوشیده نیست.

دولتی‌زاده با تجلیل از شناگران منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: از آنجایی که در دین مبین اسلام به ورزش شنا و آموزش آن به کودکان و نوجوانان تاکید فراوانی شده است، این سازمان همواره از تمامی رشته‌ها خصوصاً رشته ورزشی شنا به‌صورت ویژه حمایت خواهد کرد.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی در امور اجرایی از حمایت سازمان منطقه ویژه پارس از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در منطقه خبر داد و گفت: بسترسازی مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و استعدادهای منطقه توسط سازمان منطقه ویژه پارس در حال فراهم شدن است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول