اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

ساخت تنها ورزشگاه آمل تعیین تکلیف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: هنوز برای تنها ورزشگاه شهرستان آمل یعنی استادیوم شهید چمران نتیجه نگرفتیم و اداره کل ورزش و جوانان باید پاسخگو باشد.

ساخت تنها ورزشگاه آمل تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل عنوان کرد: راهکارهای مناسب برای پیشرفت اجرایی پروژه‌ها داده شود تا عقب‌ماندگی بعضی از پروژه‌ها جبران شود و سرعت عملیات پروژه‌ها بیشتر شود.

اکبرزاده گفت: با وجود جلسات متعدد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، هنوز برای تنها ورزشگاه شهرستان یعنی استادیوم شهید چمران نتیجه نگرفتیم و این اداره کل باید پاسخگو باشد.

وی با تقدیر از ستاد مدیریت بحران و اداره کل راه‌ و شهرسازی استان درباره رانش جاده چلاو که همت کردند و در عرض چند ساعت مشکل پیش آمده رفع شد، افزود: اگر مشکل مالی وجود دارد باید اقتصاد مقاومتی را در سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه تسریع در امر مبادله موافقتنامه پروژه‌ها در راستای شروع عملیات اجرایی صورت گیرد، تصریح کرد: مدیران باید سطح کیفی پروژه‌ها را در راستای کاهش هزینه ارتقا دهند.

فرماندار آمل با بیان اینکه پروژه‌های بخش کشاورزی قبل از رسیدن فصل زراعی سال 92 تکمیل شود، افزود: مدیران با حضور کارشناسان خود به صورت میدانی و دوره‌ای بازدید از پروژه‌های خود به‌عمل آورند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه جلسات کمیته برنامه‌ریزی در شهرستان بدین منظور تشکیل می‌شود تا پیشرفت امور پروژه‌ها را مدیران گزارش دهند، گفت: این جلسات فرصتی مناسب برای مدیران شهرستان است تا موانع بوجود آمده در راه پیشرفت پروژه‌ها را برطرف کنیم.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول