اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار:

90 برنامه ورزشی رودبار برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار از برگزاری 90 برنامه ورزشی این شهرستان در نیمه نخست امسال خبر داد.

90 برنامه ورزشی رودبار برگزار شد

هاشم اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به برگزاری برنامه‌های ورزشی این شهرستان اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل اعزام، میزبانی مسابقات، برگزاری جشنواره‌های مختلف بوده است.

وی ورزشکاران بیمه شده را نماد عملکردی و سازماندهی رشته‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: با همکاری هیئت‌های ورزشی، پرسنل اداره، باشگاه‌های ورزشی تعداد ورزشکاران بیمه شده رودبار در نیمه خست امسال به 3 هزار و 253 نفر رسیده است.

این مسئول از افزایش 150 نفری ورزشکاران بیمه شده رودبار نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کرد: تا پایان سال 90 تعداد 3 هزار و 103 نفر زیرپوشش بیمه ورزشی شهری و روستایی رودبار بودند.

وی، با بیان اینکه اعتبارات سال 91 اداره ورزش و جوانان رودبار تا کنون ابلاغ نشده است، ادامه داد: با حداقل هزینه‌ها بالغ بر 90 برنامه ورزشی را در رودبار برگزار کرده‌ایم.

اسماعیلی، برگزاری حدود 20 جلسه نشست‌های تخصصی با هیئت‌های ورزشی، بخشداران، شوراهای اسلامی برخی از روستاها و جلسات کمیسیون ورزشی را از دیگر اقدام‌های انجام شده ذکر کرد.

وی، کسب مقام نایب قهرمانی گیلان در بزرگسالان رشته کشتی، اعزام مینا حسنی برای حضور در مسابقات آسیایی در رشته هاکی، کسب سهمیه و حضور امین قاسمی‌پور در مسابقات المپیک لندن را از افتخارات شهرستان رودبار، برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار افتخار آفرینی احمد کاظمی قهرمان کمانگیر روی اسب را بخشی از عملکرد ورزشکاران این شهرستان عنوان کرد.

وی برگزاری مسابقات تکواندو با کسب عناوین قهرمانی، انجام مسابقات کیوکوشین بانوان، مسابقات موی‌تای، طناب‌کشی، دارت و نخستین مسابقات بوکس در شهرستان را از دیگر اقدام‌های ورزشی رودبار بیان کرد.

اسماعیلی از فعالیت 6 سالن ورزشی در رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: دو سالن در شهر لوشان، دو سالن در شهر رودبار، یک سالن در جیرنده و یک سالن نیز در بره‌سر رودبار متعلق به این اداره هستند که طبق ماده 88 از طریق اداره ورزش و جوانان واگذار شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول