اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان ورزش بسیج استان زنجان خبر داد

اجرای برنامه‌‌های ورزشی بسیج به مناسبت سالگرد ارتحال امام

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان ورزش بسیج استان زنجان گفت: بسیج به مناسبت ارتحال امام راحل برنامه‌های ورزشی برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌‌های ورزشی بسیج به مناسبت سالگرد ارتحال امام

علی بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: مسابقات فوتسال به صورت استانی و شهرستانی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی نیز به مناسبت ارتحال امام راحل در سطح استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: مسابقات تیراندازی برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.

مسئول سازمان ورزش بسیج استان زنجان اضافه کرد: مسابقات تکواندوی خواهران به صورت استانی دیگر برنامه پیش‌بینی شده به مناسبت ارتحال امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی هم در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی در بین بسیجیان برادر برگزار می‌شود، ادامه داد: همه مسابقات پیش‌بینی شده برای روزهای 11، 12 و 13 خرداد ماه برنامه‌ریزی شده است.

بیگدلی تصریح کرد: به مانند سال‌های گذشته ورزشکاران استان به صورت گروهی و برای شرکت در مراسم روز 14 خرداد ماه به تهران اعزام می‌شوند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره اعزام تیم دو‌چرخه‌سواری به حرم امام خمینی(ره) گفت: یک تیم 10 نفره دو‌چرخه‌سواری از بسیج شرکت ترانسفور روز 12 خردادماه به سمت تهران حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول