اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان خبر داد

برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در زنجان

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت تاریخ دلاور مردی‌های دانش‌آموزان در هشت سال دوران دفاع مقدس و تقویت روحیه نشاط و گسترش فرهنگ این دوران از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه هر ساله از هفتم آبان تا 13 آبان برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز، غبارروبی و گلباران مزار شهدا از برنامه‌های این هفته محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی مسابقات مختلف ورزشی در استان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مسابقه روزنامه‌دیواری، مقاله‌نویسی و شب شعر از برنامه‌های این هفته است.

احمدی‌تبار با اشاره به اینکه نقش دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی گنجانده می‌شود، خاطرنشان کرد: نقش دانش‌آموزان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه‌های این هفته تبیین می‌شود.

وی حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان را از برنامه‌های اصلی سازمان برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی نیز در 12 آبان در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه 500 هزار دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس به نقش‌آفرینی پرداختند، افزود: 36 هزار دانش‌آموز شهید درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از دیگر اهداف برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است، افزود: الگوپردازی، دلاور مردی‌ها و ایثارگری‌های دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های تاثیرگذار و انتقال این ارزش‌ها به نسل سوم جامعه از دیگر اهداف برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول