اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین:

شجره صالحین برنامه محوری بسیج دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: گسترش حلقه‌های شجره طیبه صالحین برنامه محوری بسیج دانش‌آموزی در مدارس است.

شجره صالحین برنامه محوری بسیج دانش‌آموزی است

محمدعلی ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: دانش‌آموزان در هر زمانی امید و افتخار کشور بوده و سبب شد‌ه‌اند که هیچ‌گاه جامعه نشاط و انگیزه خود را برای فعالیت و کار و تلاش از دست ندهد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی در حقیقت مبدأ و دروازه آشنایی و ورود اقشار دانش‌آموزان به بسیج هستند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه بسیار خطیری بر عهده نهاد‌های فرهنگی کشور قرار دارد، عنوان کرد: تربیت نیروی ارزشی و متعهد برای اعتلای اهداف و همچنین آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین و در اولویت‌ترین وظایف سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: اجرای برنامه‌های معرفتی و مذهبی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی در اولویت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین قرار دارد.

ملک‌محمدی با اشاره به لزوم گسترش هرچه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ جهاد و ایثار در مدارس عنوان کرد: راهیان نور دانش‌آموزی از جمله برنامه‌هایی است که سبب تعمیق نوجوانان با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا شده و روحیه آنان را برای پاسداری از انقلاب دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی مبارزه با جنگ نرم است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به پیگیری رویکرد‌های فرهنگی در مدارس این شهرستان هم‌زمان با سال تحصیلی جدید اضافه کرد: در سال جاری برنامه‌ها، مسابقات و طرح‌های متعدد فرهنگی در مدارس و مقاطع تحصیلی این شهرستان به اجرا در می‌آید.

ملک‌محمدی ادامه داد: توزیع محصولات فرهنگی و دینی نیز از برنامه‌هایی است که با همکاری مسئولان بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کیفی‌سازی برنامه‌ها عنوان کرد: حلقه‌های شجره طیبه صالحین به دنبال تحقق اهداف و رسالت‌های انقلاب اسلامی و پیوند دانش‌آموزان با معیار‌های اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین خاطر نشان کرد: در حوزه فعالیت‌های علمی نیز تاکنون برنامه‌های متنوعی در این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول