اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمات‏رسانی بهتر به شهروندان انجام شد

تجهیز تنها ایستگاه آتش‏نشانی دماوند پس از سال‏ها انتظار

خبرگزاری فارس: تنها ایستگاه آتش‏نشانی دماوند پس از سال‏ها انتظار مردم این شهر، در راستای خدمات‏رسانی بهتر به شهروندان تجهیز شد.

تجهیز تنها ایستگاه آتش‏نشانی دماوند پس از سال‏ها انتظار

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پس از گذشت سال‏ها انتظار و در راستای خدمت‏رسانی بهینه و بهتر به شهروندان در بخش امداد و نجات، ایستگاه آتش‏نشانی شهرداری دماوند به دو دستگاه خودروی آتش‏نشانی مدرن و ست کامل امداد و ایمنی با فن‏آوری روز تجهیز شد.

شهردار دماوند عصر امروز در حاشیه و بازدید از این ایستگاه به همراه محسن بخشی رئیس شورای اسلامی شهر و علیرضا علیجانی عضو شورای شهر دماوند ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‏های آتش‏نشانان افزود: آتش‏نشانان انسان‏های دلیری هستند که با دریایی از ایثار، شهامت، کرامت و شجاعت، فداکاری و از خودگذشتگی دل به حادثه‌‏های ترسناک می‏زنند تا دیگران به واسطه حضور آنها به آرامش خاطر برسند.

مرتضی همتی، آتش‏نشانی را یکی از مشاغل سخت و زیان‏آور به واسطه ماهیت استرس‏زای آن دانست و بیان داشت: شغل آتش‏نشانی در دنیا یک حرفه استرس‏زا محسوب می‏شود، چون با اضطراب و نگرانی زیادی همراه است.

وی آتش‏نشانان را نماد جوانمردی عنوان کرد و گفت: آتش‏نشانان در حقیقت پروانه‏وار و با تمام وجودشان به درون آتش می‏زنند تا دیگران در پرتو شمع وجودشان و در سایه حضور آنها به آرامش دست یابند.

شهردار دماوند یکی از اقدامات این نهاد را در بخش آتش‏نشانی جلب موافقت مسئولان فرادستی برای ایجاد یک واحد دیگر در منطقه گیلاوند یا مشاء دانست و گفت: هم‏اکنون بعد مسافت زمینه خدمت‏رسانی را برای شهروندان در هنگام وقوع حادثه با کندی مواجه کرده که این مهم در دستور کار شهرداری است.

به گزارش فارس؛ تنها ایستگاه آتش‏نشانی شهرستان دماوند که مسئولیت امداد، نجات و اطفای حریق در محدوده خدماتی و استحفاظی شهرداری دماوند شامل شهرهای دماوند، گیلاوند، مشاء، روستاهای تابعه و همچنین حوادث جاده‏ای را بر عهده دارد، با کادری 15 نفره در سه شیفت کاری اداره می‏شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول