اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

اتمام 6 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: تا کنون 6 هزار واحد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در قالب مسکن مهر به اتمام رسیده است.

اتمام 6 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر آذربایجان‌غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ساخت مسکن در قالب مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این طرح از سال 88 همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است، هدف از اجرای این طرح را واگذاری مسکن مناسب برای اقشار کم‌درآمد عنوان کرد.

عزیزی با اشاره به سهم استان از اجرای این طرح در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، افزود: ساخت 12 هزار و 541 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به عهده این اداره کل گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا شاهد هستیم تعداد متقاضیان کمتر از سهم در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: 11 هزار و 886 نفر در این راستا متقاضی دریافت مسکن مهر هستند.

عزیزی با بیان اینکه شرایط متقاضیان مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، گفت: 10 هزار و 922 نفر در چهار سال گذشته برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها عامل معرفی شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: از این تعداد 9 هزار و 486 نفر توانسته‌اند با بانک‌های عامل عقد قرارداد کنند و از این تعداد نیز 6 هزار نفر صاحب مسکن شده‌اند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول