اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

مسئولان برای تامین اشتغال و مسکن توانخواهان نابینا اقدامی اساسی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: توانخواهان نابینا همچون دیگر اقشار جامعه با مشکل مسکن و اشتغال مواجه هستند و مسئولان باید برای تامین این دو خواسته کاملا به جای این قشر اقدامی اساسی کنند.

مسئولان برای تامین اشتغال و مسکن توانخواهان نابینا اقدامی اساسی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم ماشاءالله احمدی پیش از ظهر امروز در نشست با شماری از توانخواهان نابینا تحت پوشش بهزیستی دیلم اظهار داشت: سازمان بهزیستی با همکاری ادارات ورزش و جوانان، کار و تعاون و رفاه اجتماعی در این زمینه به گونه‎ای برنامه‎ریزی کند که با جذب حمایت و همکاری این نهادها بتواند در تامین مطالبات این قشر اقدام کند.

وی تصریح کرد: با توجه به توانمندی‎های نابینایان در سطح جامعه و ظرفیت‎های آنان ضروری است نیازها، خواسته‎ها و مطالبات آنان به طور ویژه دیده شود و به عنوان اولویت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

فرماندار دیلم خدمت به قشر نابینا را از باقیات صالحات دانست و اظهار داشت: برای رفع مشکلات این قشر و برآورده شدن مطالبات آنان از هیچ گونه حمایت و همکاری دریغ نمی‎کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان دیلم نیز در این نشست گفت: اشتغال و مسکن از مهمترین مسائل و مشکلات توانخواهان نابینا در این شهرستان است که امیدواریم با حمایت بیش از پیش مسئولان برای رفع آنها چاره‎اندیشی شود.

غلامعلی آقاجری اضافه کرد: نامناسب بودن فضا و محیط شهری برای تردد و فعالیت نابینان یکی دیگر از مشکلات این قشر است که مناسب‎سازی محیط شهر باید به طور جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی تعداد نابینایان زیر پوشش بهزیستی شهرستان دیلم را 83 نفر اعلام کرد و گفت: علت عمده نابینایی در سطح این شهرستان ازدواج فامیلی، بیماری‎های عفونی، ژنتیک و حوادث است.

رئیس بهزیستی شهرستان دیلم اظهار داشت: سازمان برای توانمندسازی و ارائه خدمات بهتر به توانخواهان نابینا برنامه‎های خوبی در نظر گرفته که برای اجرای آنها به همکاری و حمایت همه دستگاه‎های اجرایی نیاز دارد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول