اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی

فیلم‌های هالیوودی در دانشگاه پیام نور قم نقد می‌شوند

خبرگزاری فارس: فیلم‌های سینمایی هالیوود در دانشگاه پیام نور قم و با حضور کارشناسان نقد می‌شوند.

فیلم‌های هالیوودی در دانشگاه پیام نور قم نقد می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه شاهد آفتاب در این دانشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه در قالب هفت غرفه بیداری اسلامی، شیطان‌پرستی، اقتصاد مقاومتی و مسائل مربوط به مهدویت برای دانشجویان تبیین می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه که در آستانه سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان قم برپا شد، به تبیین موضوعات مختلف در ارتباط با انقلاب اسلامی و توطئه‌های دشمن می‌پردازد.

جواد صالحی با اشاره به غرفه‌های مختلف این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در غرفه شیطان‌پرستی تلاش کردیم تا نمادهای گروه‌های شیطان‌پرستی را به دانشجویان معرفی کرده و آنان را نسبت به طراحی‌های دشمن در این زمینه آگاه کنیم.

وی ابراز داشت: در غرقه اقتصاد مقاومتی نیز دانشجویان با این مقوله که یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب است، آشنا شده و ابعاد این موضوع را درک می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قم اضافه کرد: بیداری اسلامی یکی دیگر از موضوعاتی است که در این نمایشگاه برای آن غرفه‌ای طراحی شده و راجع به آن بحث می‌شود.

وی شهادت، مهدویت، قرآن و عترت را از دیگر موضوعاتی دانست که در این نمایشگاه در قالب کارهای حجمی و پوستری به آنها پرداخته شده است.

صالحی ابراز داشت: از دیگر فعالیت‌هایی که در این نمایشگاه پیگیری می‌شود، عرضه کتاب‌هایی در غرفه مهدویت در موضوع عترت و آخرالزمان است.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه هر روز نشست‌هایی با حضور اساتید دانشگاه و دیگر کارشناسان برگزار می‌شود که در آن مسائل مختلف روز بحث و بررسی شده و پرسش‌های دانشجویان پاسخ داده می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قم نقد فیلم را یکی دیگر از فعالیت‌های نمایشگاه شاهد آفتاب دانست و ابراز کرد: در این برنامه فیلم‌های شناخته شده هالیوود با حضور کارشناسان نقد و بررسی شده و پیام‌های پنهان آنان برای دانشجویان بازگو می‌شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول