اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برد مقابل تیم سپیدرود رشت

تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد همچنان در صدر جدول ماند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: با کسب پیروزی یک بر صفر در مقابل سپیدرود رشت در حاشیه امنیت صدر جدول قرار گرفتیم.

تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد همچنان در صدر جدول ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمدرضا مهاجری اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول در هفته قبل و اختلاف یک امتیازی با تیم سپیدرود این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی افزود: در دقایق ابتدایی حساسیت بازی بر روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود و بعد از دقیقه 15 بازیکنان ما توانستند نبض بازی را دست گرفته و فوتبال خودشان را بازی کنند.

مهاجری در مورد نحوه بازی تیم میهمان اظهار داشت: این تیم عمق دفاع خود را بسته بود اما بازیکنان ما توانستند با حوصله و با استفاه از توپ‌های عرض زمین موقعیت‌های زیادی را روی دروازه تیم سپیدرود رشت خلق کنند.

وی دروازه‌بان تیم سپیدرود را بهترین بازیکن این دیدار دانست و گفت: چندین موقعیت صد در صد تیم ما با هوشیاری این دروازه‌بان به گل تبدیل نشد و تنها در دقیقه 90 ایمان نعمت‌پور توانست تک گل این دیدار را به ثمر برساند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد افزود: کسب سه امتیاز این دیدار سبب بالارفتن روحیه بازیکن تیم شده و انگیزه بیشتری برای برد در دیدار بعدی به‌ دست آوردند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول