اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تجریه نخستین پیروزی فوتبال صنعت ساری در خانه

خبرگزاری فارس: نخستین پیروزی تیم فوتبال صنعت ساری در خانه، این تیم دست به طلسم‌شکنی زد.

تجریه نخستین پیروزی فوتبال صنعت ساری در خانه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم فوتبال صنعت ساری به نخستین پیروزی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل حریف دست یافت.

تیم صنعت ساری که شامگاه روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای ساری مقابل گاز فجر جم بوشهر قرار گرفت با برتری مقابل حریف به نخستین سه امتیاز خانگی خود در لیگ دست یافت.

از هفته ششم لیگ دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صنعت ساری در ورزشگاه شهدای موفق شد گاز فجر جم بوشهر را با نتیجه دو بر صفرشکست دهد.

دو تیم در نیمه اول این دیدار یک بازی سرد و کسل‌کننده را به نمایش گذاشتند و تیم صنعت با وجود برتری محسوس خود در این نیمه نتوانست از یکی دو موقعیت به دست آمده استفاده لازم را ببرد تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی خاتمه یابد.

شاگردان شبیر لطفی در نیمه دوم با فشار مضاعف خود حملات گسترده‌ای روی دروازه حریف جنوبی خود وارد کردند تا اینکه در دقیقه 73 این دیدار مصطفی کریمی موفق شد سانتر زیبای نیما هادیان را با یک بغل پا نخستین گل بازی را وارد دروازه حریف کند.

بازیکنان تیم گاز فجر جم برای جبران گل‌خورده از لاک دفاعی بیرون آمدند تا شاهد بازشدن فضای بازی بودند که این مسئله موجب شد تا در دقایق وقت اضافه بازی در 90 دقیقه باز هم  مصطفی کریمی برای دومین بار قفل دروازه تیم حریف را بگشاید و از شلوغی محوطه جریمه حریف نهایت استفاده را و گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه تیم گاز فجر جم کند.

قضاوت این بازی که برعهده میثم پورکریمیان بود به چهار بازیکن تیم میزبان صنعت ساری کارت زرد نشان داد.

در این دیدار اسماعیل صمدی، مهدی دستاران، محمد صالحی و مصطفی کریمی به عنوان بازیکنان صنعت ساری از داور مسابقه با دریافت کارت زرد جریمه شدند.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 12 رساند تا در رده دوم جدول رده‌بندی 14 تیمی این رقابت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول