اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دامپزشکی قلعه‌گنج هشدار داد

حضور افراد سودجو برای کشتار دام در عید قربان

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه دامپزشکی قلعه‌گنج با اشاره به حضور افراد سودجو برای اقدام به کشتار و فروش دام در عید قربان هشدار داد و گفت: مردم دام خود را از مراکز معتبر خریداری کنند.

حضور افراد سودجو برای کشتار دام در عید قربان

فرشید چمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهارداشت: به منظور حفظ سلامت مردم و تامین بهداشت عمومی جامعه کارشناسان شبکه دامپزشکی در عید قربان با حضور در شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

سرپرست شبکه دامپزشکی قلعه‌گنج با بیان اینکه مردم از ذبح دام در معابر خودداری کنند، تصریح کرد: مردم دام‌های خود را زیر نظر کارشناسان دامپزشکی ذبح کنند تا از انتشار احتمالی بیماری‌ها جلوگیری شود.

چمک با اشاره به حضور افراد سودجو در سطح شهر برای اقدام به کشتار و فروش دام خاطرنشان کرد: مردم دام قربانی خود را از مراکز معتبر خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم وجود کشتارگاه دام در این شهرستان، ذبح غیر بهداشتی دام را افزایش داده است، گفت: شبکه دامپزشکی قلعه‌گنج با تشکیل دو اکیپ ثابت و سیار در این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول