اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

کشور به شدت نیازمند کار فرهنگی جهادی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به فعالیت‏های مطلوب و اثرگذار جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: کشور به شدت به کار فرهنگی جهادی احتیاج دارد.

کشور به شدت نیازمند کار فرهنگی جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با حسن رهایی سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان، جهاد دانشگاهی را یک کلمه مقدس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کلمه جهاد و دانش هر دو مقدس هستند و باید حرمت آنها حفظ شود، افزود: تمام فعالیت‏ها و خدماتی که جهاد دانشگاهی ارائه می‏کند، نوعی حرمت‏گذاری به واژه جهاد دانشگاهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان تأکید کرد: شما در حوزه دانشگاه با دانشجویان و جوانان در ارتباط هستید و بیشتر اهتمام‏تان باید برای جوانان باشد، به جوانان بها و ارزش بدهید، اگر این کار را نکنید، استکبار و منافقان این کار را می‏کنند.

وی با اشاره به فعالیت‏های مطلوب و اثرگذار جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: کشور ما به شدت به کار فرهنگی جهادی احتیاج دارد و فعالیت‏ها و کارهای جهاد دانشگاهی که ماهیت فرهنگی دارد، عملی و اجرایی بوده و به همین خاطر مطلوب و اثرگذار است.

شاهچراغی به دستور اسلام مبنی بر استفاده از وقت و فرصت و غنیمت شمردن فرصت‏ها تأکید کرد و گفت: فرصت‏ها و ظرفیت‏های زیادی در کشور ما وجود دارد اما متأسفانه از همه آنها استفاده نمی‏کنیم.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم اصل و خروجی کارها و خدمات و فعالیت‏های ما رنگ خدایی بگیرند زیرا کارها زمانی ارزشمند خواهند شد، که رنگ دینی و خدایی داشته باشند و منعکس‏کننده اخلاق، دین و اسلام باشد؛ اگر کاری رنگ خدایی نداشته باشد ارزشمند نخواهد بود و زحمت بیهوده کشیده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان همچنین خطاب به مدیران دستگاه‏های دولتی و اجرایی در استان سمنان گفت: سعی کنید مردم را راضی نگه دارید زیرا رضایت خدا در رضایت مردم است.

شاهچراغی تأکید کرد: یکی از چیزهایی که مردم را ناراضی می‏کند، تبعیض است و اگر عادلانه رفتار کنیم تبعیض اتفاق نمی‏افتد، در این زمینه باید تعصبات جاهلی را کنار بگذاریم و نگاه استانی داشته باشیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است، گفت: افتخار جهاد دانشگاهی سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام زمینه‏هاست.

حسن رهایی افزود: مهم‏ترین محور فعالیت‏های ما نیز پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری برای جهاد دانشگاهی در استان سمنان است و در این راستا تمام اهتمام خود را به کار می‏بندیم و با نگاه استانی از تمام ظرفیت‏های این استان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول