اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه منطقه یک اجلاس سمن‌های جوانان و بیداری اسلامی در بوشهر مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: با توجه به برگزاری اجلاس ملی سازمان مردم‌نهاد جوانان و بیداری اسلامی در کشور دبیرخانه منطقه یک این اجلاس در استان بوشهر مستقر می‌شود.

دبیرخانه منطقه یک اجلاس سمن‌های جوانان و بیداری اسلامی در بوشهر مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از دبیرخانه منطقه یک اجلاس ملی سمن‌ها و بیداری اسلامی، به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبیین ماهیت بیداری اسلامی و جلوگیری از تحریف آن بر مبنای اندیشه غربی و توجه به جایگاه تاثیرگذار سازمان‌های مردم نهاد جوانان به عنوان نهادهای اجتماعی و ضرورت آشنایی آنها با ماهیت بیداری اسلامی، وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد در راستای ایجاد شبکه‌های اجتماعی جوانان و ایجاد سامانه ارتباطی سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی در چارچوب اهداف و سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همکاری دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی، نسبت به برگزاری اجلاس ملی سازمان مردم نهاد جوانان و بیداری اسلامی اقدام کند.

شیوه نامه به صورت منطقه‌ای است، استان‌ها باید پس از شناسایی افراد و تکمیل نمونه برگ پیوست به ارسال آن به دبیرخانه منطقه‌ای اقدام کنند، افراد معرفی شده پس از بررسی در دبیرخانه منطقه‌ای به دبیرخانه مرکزی اجلاس معرفی می‌شوند.

بر اساس این گزارش دبیرخانه منطقه یک شامل استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، یزد و کرمان، دبیرخانه منطقه دو شامل استان‌های خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، دبیرخانه منطقه سه شامل استان‌های اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان و دبیرخانه منطقه چهار نیز شامل استان‌های ایلام، کردستان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه و لرستان هستند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول