اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

هتک حرمت به ساحت پیامبر (ص) بیداری اسلامی را شعله‌ور کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: به مصداق عدو شود سبب خیر، هتک حرمت به ساحت پیامبر (ص) بیداری اسلامی را شعله‌ور کرد.

هتک حرمت به ساحت پیامبر (ص) بیداری اسلامی را شعله‌ور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز صبح امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی انزجار از هتک حرمت به ساحت پیامبر در این شهرستان با اشاره به وحشت سلطه‌گران از عالم‌گیر شدن آموزه‌های اسلامی اظهار کرد: اقداماتی مانند توهین به شخصیت پیامبر گرامی اسلام جنون‌آمیز است.

فرماندار چرام به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش آمریکا و صهیونیسم در تولید فیلم موهن علیه مقدسات مسلمانان اشاره کرد و گفت: به قول مقام معظم رهبری آمریکا و صهیونیسم از متهمان ردیف اول این حادثه هستند.

وی با بیان اینکه اوج همدلی و وحدت ملت ایران در سفر پربرکت مقام عظمای ولایت به استان خراسان شمالی در استقبال پرشور و کم‌نظیر متجلی شد و خورشید وجود رهبری بر مردم دیندار و انقلابی آن سامان تابیدن گرفت، ابراز داشت: ما مردم استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن تبریک به خاطر این شور و شعور انقلابی رمز عزت و موفقیت خود را در اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین جهان دانسته و در مقابله با دشمنان خدا و پیشبرد اهداف اسلام و قرآن و آرمان‌های امام راحل با رهبر خویش تجدید بیعت می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز جهان اسلام در برابر شیطنت‌ها و اهانت‌های دشمنان اسلام به وحدت و همدلی بیشتری دست پیدا کرده است، متذکر شد: بیداری اسلامی بر جان استکبار جهانی شرر زده و تا نابودی همه مستکبران جهان ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول