اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد:

دهه ولایت 24 محفل انس با قرآن در گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد گفت: در دهه ولایت 24 محفل انس با قرآن در گناباد برگزار می‌شود.

دهه ولایت 24 محفل انس با قرآن در گناباد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: ولایت روح دین است و بدون آن، دین جسدی مرده و کالبدی بی‏روح خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت در گناباد گفت: برگزاری مراسم دعای عرفه در مدارس و کانون فرهنگی تربیتی نرگس، برگزاری مسابقه غدیرشناسی، راه‌اندازی وبلاگ پاسخ به شبهات با موضوع ولایت و سخنرانی علما در مساجد توسط حوزه علمیه امام رضا(ع)، تشکیل ستاد فرعی دهه ولایت و بصیرت، فضاسازی آموزشگاه‌ها، دعوت از علما به مدارس از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی افزود: تبلیغ در فضای مجازی، برگزاری مسابقه و اعطای جوایز، برگزاری جنگ‌های شادی در مدارس، تقدیر از دانش‌‌آموزان سادات، برگزاری 24 محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه انشاء‌نویسی و تأکید بر سیره فاطمی در گفتمان‌ها و آموزش‌های پیش از ازدواج توسط آموزش و پرورش گناباد در این دهه برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد بیان داشت: حضور مسئولان ادارات در طول دهه به 20 روستای دارای روحانی مستقر و هجرت شهرستان و اعطای هدایا توسط مسئولان در روستاها، برگزاری جلسات انس با قرآن در تعدادی از مساجد توسط اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی خواهد شد.

دبیر ستاد غدیر گناباد افزود: ساخت دو کلیپ برای پخش در نمایشگر سطح شهر، نصب 100 بنر، چاپ پوستر جهت نصب در سطح شهر و تاکسی‌ها، تشکیل جلسه با مسئولان اتحادیه‌های صنفی برای فضاسازی بیشتر و دیدار با همکاران سادات توسط شهرداری شهرستان انجام خواهد شد.

رحمانی افزود: برگزاری جشن غدیر ویژه دانشجویان، برگزاری جشن ویژه همکاران و خانواده آنها، برگزاری جشن در روستای رحمت‌آباد، برگزاری اردوی یک روزه دانشجویی، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوعات اقتصاد مقاومتی و زندگی اسلامی، نقش دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در تقویت سبک زندگی اسلامی، نقش اصناف در ترویج الگوی زندگی اسلامی، نقش مراکز آموزش عالی و پژوهشی در گسترش فرهنگ و اخلاق اسلامی و تفاوت سبک زندگی اسلامی و غربی توسط دانشگاه پیام نور گناباد انجام خواهد شد.

رحمانی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی توسط دانشگاه‌ها با موضوع غدیر از دیگر برنامه‌های این دهه در گناباد خواهد بود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول