اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان:

افتخار نیروی انتظامی مردمی بودن است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان گفت: افتخار نیروی انتظامی برای ارائه خدمت به جامعه با تکیه بر سه اصل اسلامی، ولایی و مردمی بودن است.

افتخار نیروی انتظامی مردمی بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیف‌الله مسرور در افتتاح دوره غیرتمرکزی بصیرت مدیران لایه میانی فرماندهی انتظامی گیلان با قدردانی از تدابیر پلیس برای برگزاری دوره بصیرت، محل برگزاری دوره بصیرت پلیس را مثبت ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: افتخار نیروی انتظامی برای ارائه خدمت به جامعه با تکیه بر سه اصل اسلامی بودن، ولایی بودن و مردمی بودن است.

این مسئول دوری از هر یکاز سه ویژگی مذکور را زمینه‌ساز آسیب جامعه دانست و افزود: دوری از این ویژگی‌ها محیط ارائه خدمات را نامطلوب می‌کند.

وی مبانی کار و اساس آموزش پلیس را طبق آموزش‌های مذهبی و دینی خواند و تصریح کرد: ولایی بودن موجب مصونیت از خطا است.

مسرور ابراز کرد: سلسله مراتب نیروهای مسلح ولی فقیه جامع‌الشرایط و آگاه به مسایل زمان است.

وی به تشریح ویژگی مردمی بودن پلیس پرداخت و خاطرنشان کرد: پیشرفت نظام در گرو حمایت مردمی بوده و پلیس نیز در راستای جلب حمایت مردمی وظایف خود را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان با بیان اینکه پلیس ایران پاک‌ترین و دقیق‌ترین پلیس جهان است، ابراز کرد: با تدابیر اتخاذ شده پلیس باید پاک‌تر بماند زیرا توقع به حق مردم، پلیسی است که درصدد تأمین امنیت و آرامش مردم باشد.

وی با بیان اینکه جایگاه و مطامع دنیوی نباید ما را بفریبد، متذکر شد: در غیر این صورت زمینه دوری مردم از ما فراهم می‌شود.

مسرور انطباق رفتار شخصی و سازمانی پلیس را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: عدم تناسب ساز و کار با مأموریت و نداشتن بصیرت فرد نسبت به امورات از دلایل تکیه بر رفتار شخصی است و فرماندهان با برگزاری چنین جلساتی درصدد ارتقای دانش پلیس هستند و فراهم کردن تجهیزات بیش از پیش مطابقت رفتار شخصی و رفتار سازمانی را ارتقا می‌دهند.

وی نظارت میدانی فرماندهان نیروی انتظامی را بهترین شیوه برای مطابقت رفتار شخصی با رفتار سازمانی دانست و از تدابیر فرمانده انتظامی استان برای برطرف کردن نواقص در لایه‌های خدماتی که مستقیماً با مردم در ارتباط است، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول