اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اعلام سازمان زندان‌های کشور

روابط عمومی زندان‌های قزوین عنوان برتر را کسب کرد

خبرگزاری فارس: با اعلام سازمان زندان‌های کشور، روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان قزوین جزو استان‌های برتر در سطح کشور معرفی شد.

روابط عمومی زندان‌های قزوین عنوان برتر را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان قزوین، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌های کشور، استان قزوین را به عنوان روابط عمومی برتر معرفی کرد.

روابط عمومی زندان‌های استان قزوین در راستای ارتقای نظام اطلاع‌رسانی و در بخش مستندسازی عملکرد و اخبار حائز رتبه برتر شد.

در متن گزارش مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌های کشور آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های مجدانه در پیشبرد اهداف سازمان انتخاب روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های قزوین را به عنوان روابط عمومی برتر تبریک می‌گویم.

در همین راستا مدیرکل زندان‌های استان قزوین با اشاره به کسب رتبه برتر روابط عمومی این اداره‌کل، نقش روابط عمومی را در ایجاد تعامل دوسویه، تسهیل در ارتباطات درون و برون سازمانی و موفقیت پایدار سازمان مؤثر و انکار‌ناپذیر دانست.

فراست‌طلب افزود: روابط عمومی زمانی تأثیرگذار است که زمینه ارتباطات مؤثر و فراگیر را فراهم و با گذر از دوران سنتی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین بتواند شرایط مناسب تعامل با رسانه‌ها و قشر وسیع مخاطبان را به نحو مطلوب و دوسویه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: کسب رتبه برتر روابط عمومی بیانگر همدلی، همکاری و تلاش‌های جمعی در راستای تحقق اهداف سازمانی و نگرش مثبت و حمایت همه‌جانبه مدیریت دستگاه در حوزه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به نیاز مخاطبان و مردم است.

گفتنی است روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان قزوین در سال گذشته موفق به تولید و انتشار بیش از یک‌هزار خبر در نشریات، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های سراسری و محلی شده است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول