به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران، در مراسمی با حضور غلامرضا کاظمی دینان استاد دانشگاه و دبیرکل کنفرانس روابط عمومی، صنعت و تولید ملی، مدیران، کارشناسان و دستاندرکاران دبیرخانه، از پوستر کنفرانس رونمایی شد.
دبیرکل کنفرانس روابط عمومی، صنعت و تولید ملی در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری این کنفرانس، آغاز مسیر پر پیچ و خم برای نقشآفرینی مؤثرتر و کارآمدتر روابط عمومیهای واحدهای صنعتی در جامعه خواهد بود، افزود: فراهم کردن زمینه بحثهای تخصصی میان نخبگان و اندیشمندان حوزه روابط عمومی با هم از یک سو و با مدیران ارشد صنعتی از سوی دیگر، از اهداف مورد انتظار در برگزاری کنفرانس است.
غلامرضا کاظمی دینان ادامه داد: در اینکه مدیران صنعتی باید شرایط لازم برای ایفای وظایف حرفهای در حوزه روابط عمومی را برای مدیران و کارشناسان این بخش مهم سازمان فراهم کنند، تردیدی نیست اما خانواده روابط عمومی نیز باید بداند تخصص و مهارتهای حرفهای و ارتباطی، زمینه اعتماد و تفویض اختیار بیشتر از سوی مدیران ارشد را به واحدهای روابط عمومی فراهم خواهد کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیران ارشد سازمانها از داشتن مدیران و کارشناسان آگاه روابط عمومی در سازمان بر خود میبالند، تأکید کرد: هیچ مدیر ارشدی از داشتن روابط عمومی قوی پشیمان نخواهد بود.
این استاد روابط عمومی دانشگاه با انتقاد از کسانی که دلایل عقبماندگی و تأخیر تاریخی در ارتقای عملکرد روابط عمومیها را صرفاً متوجه مدیران ارشد سازمانها میدانند، افزود: قبل از هر چیز باید به این فکر کنیم که ما چه کرده و چه میکنیم؟
وی با تقدیر از مجریان و حامیان این کنفرانس گفت: باید از تمام رسانههایی هم که از خرداد ماه سال جاری و از زمان افتتاح دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی و صنعت به انتشار اخبار این کنفرانس میپردازند، تشکر کنیم.
وی همچنین از علی شوقیبنام هنرمند طراح پوستر کنفرانس تشکر کرد.
در این مراسم شوقیبنام نیز با تشریح ویژگیهای پوستر رونمایی شده گفت: تلاش بنده این بود که پیوند میان روابط عمومی و صنعت در کنار مفاهیم و عناصری که مدنظر برگزارکنندگان کنفرانس بود به مخاطب منتقل شود.
وی تصریح کرد: جنس و روح صنعت، سخت و جنس و روح ارتباطات، نرم است و حق بدهید تلفیق دو جنس و روح متفاوت با هم کار آسانی نیست.
شوقیبنام ابراز امیدواری کرد طراحان و هنرمندان با نقد این اثر، زمینه تولید آثار قویتر بصری در زمینه صنعت و روابط عمومی را فراهم کنند.
این گزارش حاکی است، شرکتهای صتا، ویستابست، بانک ملی ایران، بانک توسعه تعاون، مؤسسه مالی و اعتباری مهر، خانه صنعت، معدن و تجارت، برجهای طلایی کیش، شرکت ساماندهی صنعت اسب ابرش، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، خبرگزاریهای رسمی کشور، خبرگزاری بینالمللی پیام کوتاه نسیم و روزنامههای دنیای اقتصاد، جهان اقتصاد، عصر اقتصاد، کار و کارگر، تفاهم، حمایت و هفتهنامههای عصر ارتباط، دنیای نوین کسبوکار، جوان ری، ماهنامههای صنعت حمل و نقل و مدیریت ارتباطات و انتشارات سیمای شرق در برگزاری کنفرانس روابطعمومی، صنعت و تولید ملی مشارکت دارند.
این کنفرانس بیستم شهریور با حضور استادان، مدیران و کارشناسان روابطعمومی برگزار میشود.
انتهای پیام/ب20/چ3000