اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز در گفت‌وگو با فارس:

نباید بار تمام ورزش استان بر دوش شهرداری تبریز باشد

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با بیان اینکه نباید بار تمام ورزش استان بر دوش شهرداری تبریز باشد، گفت: نتایج اخیر تیم فوتبال شهرداری تبریز رضایت‌بخش است.

نباید بار تمام ورزش استان بر دوش شهرداری تبریز باشد

علیرضا نوین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم شهرداری تبریز در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است، اما هنوز با شرایط آرمانی فاصله دارد.

وی تصریح کرد: در تیم شهرداری تبریز نسبت به سال گذشته تغییرات فراوانی صورت گرفته و طبیعی است که  بازیکنان این تیم با گذشت زمان با هم هماهنگ شده و نتایج بهتری را حصول کنند.

نوین عملکرد تیم والیبال شهرداری تبریز در دو هفته از آغاز لیگ برتر را ستود و اضافه کرد: تیم والیبال شهرداری تبریز در تهران در رقابتی نزدیک و میلی‌متری بازی را به پیکانی واگذار کرد که پرافتخارترین تیم والیبال کشور است و این شکست از شایستگی‌های تیم شهرداری نمی‌کاهد.

شهردار تبریز با اشاره به تیم‌داری شهرداری در چند رشته ورزشی خاطرنشان کرد: سازمان ورزش و جوانان متولی ورزش استان است و نباید بار تمام ورزش استان بر دوش شهرداری تبریز باشد.

وی در همین مورد تصریح کرد: ما تلاش خود را می‌کنیم که رشته‌های ورزشی استان و تبریز را پوشش دهیم، اما شهرداری به تنهایی قادر نیست تمام رشته را زیر پوشش خود قرار دهد.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در سه بازی اخیر خود به دو پیروزی و یک تساوی دست یافته و تا رده ششم جدول صعود کرده است.

شهرداری تبریز سردمدار تیم‌داری بین باشگاه‌های این شهر به شمار می‌رود. تیم‌های فوتسال، فوتبال ساحلی، هندبال و والیبال این باشگاه در لیگ برتر حضور دارند؛ تیم شیرجه باشگاه شهرداری نیز قهرمانی ایران را کسب کرد.

فوتبال باشگاه شهرداری در لیگ دسته اول ایران با حریفان خود رقابت می‌کند.

همچنین این باشگاه در رشته‌های بسکتبال، راگبی، هاکی و شنا نیز در سطح کشور تیم‌داری می‌کند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول