اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای صنعت گاز سمنان

لوح «تعالی درجه یک» به شرکت گاز سمنان رسید

خبرگزاری فارس: افتخاری دیگر برای صنعت گاز استان سمنان رقم خورد و لوح «تعالی درجه یک» برای نظام مشارکت به شرکت گاز این استان رسید.

لوح «تعالی درجه یک» به شرکت گاز سمنان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ظهر امروز در سومین جشنواره معرفی برترین‏های سیستم پیشنهادات شرکت ملی گاز ایران، گواهینامه سطح یک اهتمام به تعالی سیستم پیشنهادات را دریافت کرد.

این لوح بر اساس ارزیابی کیفی به عمل آمده از کارکردها و نتایج سیستم پیشنهادها در سال 1390 و با توجه به اقدامات مؤثر دیگر به شرکت گاز شمنان اعطا شد.

بخشی از این اقدامات شامل بررسی اولیه 120 پیشنهاد واصله، رشد 70 درصدی در اخذ پیشنهاد در مقایسه با سال قبل از 1390، برگزاری منظم جلسات کارگروه، ثبت صرفه‏جویی از پیشنهادات واصله به میزان 4 میلیارد و 809 میلیون ریال و بسیاری دیگر از موارد مرتبط بود.

در این مراسم، لوح «تعالی درجه یک»به علیرضا جراحی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به عنوان رئیس کارگروه نظام پیشنهادات شرکت گاز استان سمنان اهدا و از وی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول