اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دارالشهدا تهران صورت می‌گیرد

بایگانی الکترونیکی پرونده خانواده شهدا

خبرگزاری فارس: پرونده خانواده شهدا و ایثارگران در راستای تقویت بانک اطلاعاتی در دارالشهدای تهران بایگانی می‌شود.

بایگانی الکترونیکی پرونده خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پرونده خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارالشهدای تهران به شیوه الکترونیک بایگانی می‌شود.

با هدف صیانت از اطلاعات خانواده شهدا، حفظ و تقویت بانک اطلاعات این خانواده‌ها، اداره امور ایثارگران دارالشهدای تهران برای نخستین بار در میان مناطق 22گانه شهرداری برای با یگانی کردن پرونده این خانواده‌ها در بانک نرم افزاری خود اقدام کرده است.

بهروز جباری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به دلایل انجام این اقدام گفت: با توجه به بالا بودن تعداد شهدای منطقه؛ بیش از 4 هزار شهید، نگه داری پرونده خانواده آنها به شیوه کتبی و دستی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد.

رئیس اداره امور ایثارگران شهرداری منطقه 17 افزود: برای پیشگیری از آسیب دیدن و گم شدن پرونده‌ها، همچنین تسهیل و تسریع و در عین حال صیانت از اطلاعات شخصی این خانواده‌ها پرونده خانواده شهدا به شیوه الکترونیک بایگانی می‌شود.

جباری در پایان عنوان کرد: این اقدام همچنین زمینه افزودن اطلاعات دیگر مانند وصیت‌نامه، عکس شهدا و روایتی مختصر درباره زندگی نامه شهید را در قالب یک فایل متن و تصویر مربوط به هر شهید منطقه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول