اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره‌‏های شهدای دماوند:

خانواده‏‌های شهدا گنجینه‌‏های گران‏بهای انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره‌‏های شهدای شهرستان دماوند گفت: خانواده‌‏های شهدای دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت گنجینه‏‌های گران‏بهای انقلاب هستند.

خانواده‏‌های شهدا گنجینه‌‏های گران‏بهای انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز رئیس ستاد یادواره‌‏های شهدای شهرستان دماوند و فرماندار شهرستان دماوند به همراه بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای جابان، اعضای شورای اسلامی و شهردار کیلان و مسئولان بنیاد شهید دماوند با حضور در منزل شش شهید سرفراز دفاع مقدس، با خانواده آنها دیدار کرد.

خانواده معظم شهیدان مصطفی ابراهیمی و مصطفی بیانی از روستای جابان و قاسم احمدی، خسرو فاضلی، سیدابراهیم طباطبایی و جواد روح‏الها‏طیبی از شهر کیلان پذیرای فرماندار دماوند و همراهان وی بودند.

فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم، حضور در منازل شهدا و دیدار با خانواده آنان را افتخار و توفیق الهی عنوان کرد و خدمت به خانواده شهدا را افتخار دانست.

علی‏رضا قاسمی‏‌فرزاد، خانواده شهدا را گنجینه‌‏های گران‏بهایی ارزیابی کرد که بالاترین سرمایه خود یعنی فرزندانشان را فدای اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه به برکت هشت سال دفاع مقدس است که امروز ملت ایران و نظام اسلامی را در به اوج عزت می‏بینیم، گفت: اگر امروز نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران در درخشان‏‌ترین دوران خود به سر می‏برند و روی پای خود استوار ایستاده‏‌اند، بدون شک به برکت دفاع مقدس و به واسطه خون شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد یادواره‌‏های شهدای شهرستان دماوند افزود: در برهه کنونی، بیداری کشورهای اسلامی نیز به برکت دفاع مقدس و پایداری‏های ملت ایران شکل گرفته است و امروز شاهد دستاوردهای دوران دفاع مقدس بهتر از هر دوران دیگری هستیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول