اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تبدیل واحد پیام نور لردگان به مرکز

5 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور لردگان ایجاد می‎شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تبدیل واحد پیام نور لردگان به مرکز، 5 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه ایجاد می‎شود.

5 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور لردگان ایجاد می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل ظهر امروز در بازدید از دانشگاه پیام نور واحد لردگان اظهار داشت: این دانشگاه 12 سال قدمت دارد و در حدود دو سال است که ساختمان جدید آن تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور واحد لردگان 51 رشته تحصیلی تدریس می‎شود، افزود: این دانشگاه به مساحت 45 هزار مترمربع دارای امکاناتی چون سایت اینترنتی و کتابخانه بوده، این در حالی است که نارسایی‌هایی نیز در بخش ساختمان اداری و فضاسازی دارد.

جلیل با بیان اینکه در این دانشگاه بیش از یک هزار و 750 دانشجو مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: امید می‎رود با ایجاد رشته‌های جدید در این دانشگاه شاهد حضور دانشجویان بیشتری در این واحد باشیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی از ارتقای این دانشگاه از واحد به مرکز خبر داد و گفت: امید می‎رود با تحقق این موضوع با مجوز ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد در پنج رشته در این دانشگاه موافقت شود.

جلیل به نقش دانشگاه‌ها در رشد و آبادانی کشور اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌ها توانسته‌اند نقش مهمی در رشد و ترویج علم و دانش در کشور ایفا کنند.

وی بر ضرورت توسعه مراکز علمی شهرستان لردگان تاکید کرد و گفت: با وحدت و همدلی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود این شهرستان می‌توان زمینه لازم را برای توسعه مراکز علمی آن فراهم کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول