اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی:

بودجه‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور پاسخگوی نیاز فرهنگی دانشجویان نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور خراسان‌رضوی گفت: بودجه‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کم است بنابراین با توجه به حجم پیشنهادات و فعالیت‌های دانشجویی این بودجه شور و نشاط و تحرک دانشجویان را پاسخگو نیست.

بودجه‌های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور پاسخگوی نیاز فرهنگی دانشجویان نیست

ابراهیم تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به پویایی دانشگاه پیام‌نور مشهد اظهار کرد: چون دانشجویان به صورت نیمه حضوری در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کنند در نتیجه زمان بیشتری را در طول هفته در اختیار دارند بنابراین ما فعالیت تشکل‌های دانشجویی را بیشتر شاهد هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی افزود: تشکل‌های دانشجویی فعال شامل بسیج دانشجویی، جامعه دانشجویی، انجمن اسلامی، کانون هلال‌احمر، کانون قرآن و عترت، نشریات دانشجویی و انجمن‌های علمی و ادبی در سطح دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

تقی‌زاده خاطر نشان کرد: رقابت‌های دانشجویی در برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها و نشریات به این صورت است که دانشگاه دارای یک شورای فرهنگی است و تشکل‌ها پیشنهادات خود را به آن می‌دهند که پس از تصویب شورا نسبت به اجرای آن اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام‌نور محدودیت بودجه‌های فرهنگی دارد و سرانه فرهنگی هر دانشجو مقدار کمی است که از این جهت با توجه به حجم پیشنهادات و فعالیت‌های دانشجویی شور و نشاط و تحرک آنها این بودجه پاسخگو نیست.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی افزود: چون بودجه برنامه‌های فرهنگی کم است برخی از برنامه‌ها به صورت مشترک برگزار می‌شود.

تقی‌زاده با اشاره به کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و در این راستا رسالت دانشگاه به این شکل است که حتماً کرسی‌های آزاد اندیشی در موضوعات مورد نیاز دانشجویی برگزار شود.

وی در ارتباط با نحوه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی تاکید کرد: در ارتباط با نحوه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی باید یک چاره اندیشی و تدابیر خاصی صورت گیرد که با هدف بهتر و هماهنگی مناسب اجرا شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی در ارتباط با نوع آموزش غیرحضوری رشته‌های مهندسی اظهار کرد: رشته‌های فنی و مهندسی حدود یک سال است که اضافه شده و در آن ارتباط برخی از کارگاه‌ها برای دانشجویان تجهیز شده ضمن اینکه ما با دانشگاه فردوسی قرارداد داریم تا از فضای کارگاهی آن استفاده کنیم.

تقی‌اده افزود: رویکرد دانشگاه ایجاد کارگاه توسط خود دانشگاه در رشته‌های برق، عمران و مکانیک است و دانشگاه سعی می‌کند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول