اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس

همایش ثقلین شوشتر و استقبال بی‌نظیر مداحان

خبرگزاری فارس: ششمین همایش متمسکین به ثقلین شهرستان شوشتر با حضور گسترده مداحان و خطبا همراه بود که این همایش دارای حاشیه‌هایی بود.

همایش ثقلین شوشتر و استقبال بی‌نظیر مداحان

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، همایش متمسکین به ثقلین شهرستان شوشتر شامگاه دوشنبه با سخنرانی اساتید دانشگاه و حوزه علمیه برپا شد.

*در این همایش در ابتدا حجت‌الاسلام استاد ابراهیم ظاهری به ایراد سخنرانی پرداخت و مسائل پیرامون مداحی و سخنرانی را در مجالس اهل بیت آسیب‌شناسی کرد.

*در هنگام سخنرانی استاد ظاهری سالن همایش مملو از مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی بود و همه محو در سخنرانی جامع استاد ظاهری بودند.

*در سخنرانی استاد ظاهری بارها درباره آسیب‌شناسی مداحی و سخنرانی در مجالس اهل بیت صحبت شد و در این باره اطلاعات جامعی به حاضران عرضه شد.

*در زمان سخنرانی‌ها و اجرای برنامه توسط مجری بارها برنامه با مشکلات سیستم صوتی مواجه شد تا جایی که یک بار مجری از اجرای برنامه با میکروفون منصرف شد و بدون صوت برنامه را اجرا کرد و مثنوی بلندی را بدون میکروفون خواند.

*استقبال بسیار زیاد مردم با اشک و صدای بلند در همکاری برای اجرای سرود و همخوانی انجمن مداحان شوشتر در این مراسم از اصلی‌ترین بخش‌های این همایش به شمار می‌آمد.

*سخنرانی حجت‌الاسلام حیدر شهریاری در مناقب اهل‌بیت بارها با ختم صلوات‌های بلند حضار همراه بود و از این سخنرانی استقبال بسیار زیادی شد.

*برخلاف دیگر برنامه‌های اجرا شده این برنامه بسیار دارای نظم بود و نحوه توزیع غذا در این همایش بسیار قابت تحسین بود و نظم مراسم را اصلا بر هم نزد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول