اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می گیرد

اعزام 8 هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی به راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از اعزام 8 هزار و 100 دانش‌آموز استان تا پایان سال به اردوی راهیان نور خبر داد.

اعزام 8 هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی صبح امروز در مراسم اعزام 500 دانش‌آموز دختر استان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: برای اعزام این دانش‌آموزان تعداد 13 دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برای اعزام کل دانش‌آموزان استان نیز تعداد 112 دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده که دانش‌آموزان استان با این تعداد دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: از تعداد 8 هزار و 100 نفری که تا پایان سال اعزام می شوند 4 هزار نفر دختر و 4 هزار و 100 نفر پسر هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: انقلاب اسلامی رویدادهای مختلفی را تجربه کرده که هر کدام می‌توانست این انقلاب را به چالش بکشاند.

* جنگ تحمیلی مهم‌ترین توطئه رژیم بعث بود

علی‌محمد گلستانی فرد افزود: جنگ تحمیلی به عنوان مهم‌ترین توطئه رژیم بعث عراق با همکاری سایر کشورهای غربی علیه ایران بود.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی دشمنان تا دندان مسلح از همه پشتیبانی استکبار و کشورهای غربی استفاده می‌کردند تا بتوانند انقلاب اسلامی را از پای درآورند اما با این وجود ملت ایران توانست با تکیه بر خدا و همت جوانان به پیروزی برسد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و بازگو شود.

امام جمعه بیرجند نیز با بیان اینکه در حال حاضر دشمن درصدد است که عشق به رهبری و انقلاب را در دل جوانان متزلزل کند، گفت: تمام موفقیت‌های به دست آمده انقلاب اسلامی مرهون تلاش جوانان این مرز و بوم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی یادآور شد: جوانان ایرانی با تکیه بر ایمان به خدا صحنه جهان را به سمت پاکی و معنویت تغییر می‌دهند.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان با حضور در مناطق دفاع مقدس با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند و می‌توانند ادامه دهنده شایسته‌ای برای راه آنها باشند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول