اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

حضور در اردوهای راهیان نور حج بصیرتی است

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور در اردوهای راهیان نور حج بصیرتی است.

حضور در اردوهای راهیان نور حج بصیرتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در همایش دانش‌آموزان سراسر کشور در یادمان شهدای شلمچه اظهار کرد: ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در سینه و جان مردم خو گرفته است، به همین دلیل نیز پس از پایان جنگ شاهد حضور پر شور مردمی در محل یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی هستیم.

وی در ادامه خطاب به شرکت کنندگان در این اجتماع 8 هزار نفری افزود: حضور در یادمان‌های دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور حج بصیرتی برای شماست.

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور کشور ادامه داد: این اجتماع عظیم که یادآور ارزش‌ها و حماسه آفرینی‌های فرزندان این انقلاب در شلمچه است موجب خوشحالی شهدای این خطه و افزایش کینه‌ورزی‌های دشمنان است.

فضلی با اشاره به مقاومت مردم خرمشهر در آغاز جنگ تحمیلی تصریح کرد: از همان روزهای آغاز جنگ، دشمن با تمام سلاح‌ها و تجهیزات خود 34 روز در برابر دفاع مردمی ناکام ماند.

وی در ادامه اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 4 میلیون نفر از مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور بازدید کردند.

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین 900 هزار دانش‌آموز پایه دوم دبیرستان در طرح آمادگی دفاعی نیز در این اروها حاضر و به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

فضلی ادامه داد: امروز راهیان نور مورد توجه و تأکید همه قرار گرفته‌ و دشمنان نیز این حرکت بزرگ فرهنگی را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند.

وی با اشاره به حادثه تلخ روزهای اخیر برای دانش‌آموزان بروجنی اضافه کرد: دشمن قصد داشت با دست‌آویز کردن این حادثه تزلزلی در اراده مسئولان کشور در خصوص این حرکت عظیم فرهنگی ایجاد کند اما دشمنان بدانند که این اقدام بزرگ فرهنگی با قدرت ادامه می‌یابد و تجمع 8 هزار نفری امروز نیز یکی از نشانه‌های آن است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: با زیرساخت‌های مناسبی که در مناطق عملیاتی خوزستان ایجاد شده است یادمان‌های این استان آماده استقبال از 120 هزار نفر در شبانه‌روز هستند.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون نیز هر شب سه تا چهار نمایش با موضوع دفاع مقدس در اردوگاه‌های راهیان نور استان خوزستان در حال نمایش است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول