اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با دیگر مناطق کشور

راهپیمایی 13 آبان در اهواز یک روز زودتر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: امسال راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

راهپیمایی 13 آبان در اهواز یک روز زودتر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف اظهار داشت: با توجه به تقارن این روز با عید غدیر خم، امسال راهپیمایی روز جمعه 12 آبان ماه بعد از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی آغاز مسیر راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی را از مصلای مهدیه امام خمینی عنوان کرد و گفت: راهپیمایان پس از طی مسافتی از بلوار آیت الله بهبهانی در چهار راه آبادان مراسم پایانی را برگزار می‌کنند.

معاون فرماندار اهواز با اشاره به سه مناسبت تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز دانش‌آموز و سالروز تبعید حضرت امام خمینی از ایران به ترکیه خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا همواره در راستای کمرنگ کردن آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند اما هوشیاری مردم به ویژه جوانان پیرو خط امام، تلاش‌های مذبوحانه استکبار جهای را بی‌اثر کرده است.

نجاتی ادامه داد: استکبار به وسیله سردمداران سر سپرده خود همواره در صدد تحمیل خواسته‌های خود به کشورهاست اما ایران اسلامی به عنوان یک کشور آزاده هرگز اجازه چنین کاری به استکبار و هم پیمانانش را نمی‌دهد.

همچنین سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در سخنانی گفت: در طول دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت و روشنگری‌های حضرت امام خمینی همواره چراغ راه ملت ایران و مبین اهداف والای اعتقادی و عدالتخواهی انقلاب اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام سعید جعفری افزود: راهپیمایی 13 آبان نشانگر تداوم اهداف حضرت امام و فرصتی مناسب برای تبیین اهداف و لزوم مقابله با دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی است که باید از این ظرفیت به ویژه برای آگاهسازی و هوشیار کردن نوجوانان به خوبی استفاده شود.

وی از همه مردم شهیدپرور و ولایت مدار اهواز به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار دانشگاهی دعوت کرد با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و فریادهای مرگ بر آمریکا، استکبار ستیزی خود را نشان دهند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول