اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان بر شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال تاکید کرد و گفت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است.

13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی یکشنبه‌شب در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه در دهگلان اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان به سرکردگی آمریکا و صهیونیست جهانی می‌طلبد که مردم کشورمان امسال حضوری باشکوه‌تر و آگاهانه‌تر در حماسه بزرگ 13 آبان داشته باشند.

وی با بیان اینکه 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است، بر فضاسازی محیطی در زمینه بزرگداشت این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی تاکید کرد.

فرماندار دهگلان بر برقراری نظم و امنیت در راهپیمایی توسط نیروی انتظامی شهرستان تأکید کرد و افزود: در این راستا باید سازمان آتش‌نشانی، شبکه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان اقدامات لازم را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم داشته باشند.

رضائی خواستار زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان شد و گفت: این راهپیمایی تنها مختص دانشجویان و دانش‌آموزان نیست و همه آحاد جامعه و کارکنان ادارات نیز باید در آن حضوری مقتدرانه داشته باشند.

وی بر تشکیل ستاد فرعی در بخش‌  بلبان‌آباد نیز تأکید کرد و گفت: راهپیمایی در این بخش‌ نیز باید با شکوه خاصی برگزار شود.

فرماندار دهگلان در پایان به تقارن عید سعید غدیر و 13 آبان ماه در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: بر این اساس طبق تصمیم‌گیری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امسال این راهپیمایی بعد از برگزاری نماز جمعه در روز 12 آبان ماه انجام می‌شود و مردم از میعادگاه نماز جمعه شهرستان از مسجد جامع تا میدان معلم راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول