اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بانک شهر

شهرداری برای شهروندان تبریز حساب رایگان افتتاح می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از تصمیم مدیریت شهری تبریز برای افتتاح رایگان حساب نزد بانک شهر برای تمام شهروندان تبریزی خبر داد و گفت: لایحه مربوط به این طرح به زودی تقدیم شورا می‌شود تا پس از تصویب، مراحل اجرایی آن آغاز شود.

شهرداری برای شهروندان تبریز حساب رایگان افتتاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آبین بهره‌برداری از ساختمان مرکزی سرپرستی شمال‌غرب این بانک با اعلام مطلب فوق، تصریح کرد: بانک شهر تنها بانکی است که اعتبارات آن از مردم تأمین می‌شود و باید خدمات آن نیز با محوریت مردم ارائه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مشتری‌مداری را اصلی‌ترین شاخص رضایتمندی نظام‌بانکی کشور در بین آحاد جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت شهری تبریز و بانک شهر بر این خواهد بود تا با افزایش سطح و حجم خدمات بانکی و نیز تسهیلات اعطایی به مردم و سرمایه‌گذاران، زمینه را برای تحقق عملی و عینی این هدف فراهم کند.

شهردار تبریز در ادامه از تصمیم مدیریت شهری تبریز برای افتتاح رایگان حساب نزد بانک شهر برای تمام شهروندان تبریزی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: لایحه مربوط به این خدمت جدید، به زودی تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد تا پس از تصویب، مراحل اجرایی آن آغاز شود.

نوین همچنین با تأکید بر لزوم حمایت صاحبان سرمایه و فعالان اقتصادی استان از این بانک خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی و صاحبان سرمایه در صورت افتتاح حساب در بانک شهر، از تسهیلات و خدمات متفاوت، متنوع و ویژه این بانک بهره‌مند خواهند شد و ما امیدواریم این مشارکت در آینده نزدیک عملی شود.

شهردار تبریز از بانک شهر به عنوان یکی از پاک‌ترین و جوان‌ترین بانک‌های غیردولتی کشور یاد و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک، این بانک در سایه توسعه خدمات، به یکی از فعال‌ترین و موثرترین بانک‌ها تبدیل شود.

همزمان با آیین افتتاح ساختمان مرکزی سرپرستی شمال‌غرب و نیز شعبه ولی‌عصر بانک شهر استان، ده‌ها تن از فعالان اقتصادی و صاحبان سرمایه استان با افتتاح حساب‌ در این بانک، گام عملی خود برای مشارکت در توسعه و عمران شهری تبریز را برداشتند.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول