اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

کارگروه برنامه‌ریزی در سازمان فرهنگی ورزشی قزوین تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از تشکیل کارگروه برنامه‌ریزی در این سازمان، برای رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بخش فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

کارگروه برنامه‌ریزی در سازمان فرهنگی ورزشی قزوین تشکیل شد

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بعد از سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان و جوانان استان خراسان شمالی و مطرح شدن دغدغه‌ها و دیدگاه‌های ایشان در رابطه با مباحث فرهنگی و اجتماعی، تشکیل کمیته‌ای به این منظور در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مأموریت این کارگروه و ساختار آن تصریح کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های اصلی این کارگروه بر اساس مأموریت‌های ذاتی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، بررسی محتوایی این دغدغه‌ها، دسته بندی آنها و ارائه راهکار مناسب برای برطرف کردن این دغدغه‌ها خواهد بود.

وزیری‌نژاد با اشاره به محل تأمین بودجه این کارگروه افزود: بخشی از بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در راستای اهداف تعیین شده در این بخش اختصاص پیدا خواهد کرد.

این مقام مسئول در ادامه بر ضرورت همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی استان قزوین در اجرای برنامه‌های این کمیته تأکید کرد و یادآور شد: در این راستا مکاتباتی با این دستگاه‌های فرهنگی استان به منظور شناسایی اولویت‌ها و ارائه راهکارهای اجرایی ضمن نظر سنجی از مردم و نخبگان صورت گرفته تا در راستای جمع‌آوری ایده‌های برتر اقدام شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از دستور کار قرار داشتن تهیه و چاپ کتابچه‌ای به منظور انعکاس سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان و جوانان خراسان شمالی خبر داد و افزود: این کتابچه‌ها در مکان‌هایی نظیر مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و خانه‌های فرهنگ توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول