اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام بوشهر:

هزار رابط فرهنگی با کمیته امداد بوشهر همکاری می‎کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: هم‌اکنون یک هزار رابط فرهنگی به طور سازمان یافته با کمیته امداد استان همکاری می‎کنند.

هزار رابط فرهنگی با کمیته امداد بوشهر همکاری می‎کنند

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: این رابطان علاوه بر مسائل مادی و معیشتی در مسائل علمی و تحصیلی نیز به دانش‎آموزان تحت پوشش کمیته کمک می‌کنند.

این مسئول افزود: در سطح استان چهار مجتمع شبانه‎روزی وجود دارد که علاوه بر اسکان دانش‎آموزان تحت پوشش کمیته امداد، پیگیری مسائل فرهنگی و تربیتی آنها را نیز بر عهده دارند.

محبی تصریح کرد: 220 دانش‌آموز در مجتمع‎های این نهاد اسکان دارند که به صورت رایگان از خدمات واسکان این نهاد بهره‎مند می‎شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر یادآور شد: تعداد زیادی از دانش‎آموزان در این مجتمع‎ها توانسته‎اند در رشته‎های خوب دانشگاه‎های مطرح کشور در کنکور موفق شوند و رشد 10 درصدی آمار قبول‌شدگان دانش‎آموزان مجتمع‎های این نهاد بیانگر فعالیت‎های برنامه‎ریزی شده همکاران ما در این مجتمع‎ها است.

وی با بیان اینکه دانش‎آموزان مجتمع‎های کمیته امداد سفیران فرهنگی در خانواده‎ها هستند اضافه کرد: تفکر امداد این است که هر یک از دانش‎آموزان مانند سفیران فرهنگی در خانواده‎ها هستند و خود آنها می‎توانند در راستای اهداف امداد که همان توانمندسازی خانواده‎ها است به خانواده‎ها یاری رسانند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر نیز گفت: 10 هزار و 950 دانش‎آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد بوشهر بهره‎مند می‎شدند.

رضا یاری‌منفرد ادامه داد: از این تعداد 8 هزار و 500 نفر دانش‎آموز و 2 هزار و 450 نفر دانشجو هستند و ما در طول سال برنامه‎های آموزشی تحصیلی، مشاوره‎ای و فرهنگی زیادی را برای قشر جوان و نوجوان تحت حمایت خود ارائه می‎دهیم.

وی خاطر نشان کرد : قبل از اجرای هر برنامه خانواده‏ها را آسیب‎شناسی و طبق نیاز افراد خدمات و دوره برگزار می‎کنیم.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان با تاکید بر اینکه یکی از موفق‎ترین طرح‎های ما در فصل تابستان اردوی مادران و دختران بود، متذکر شد: در فصل تابستان کلاس‎ها و اردوهای بسیاری را برگزار کردیم که برای نخستین بار اردوی دختران و مادران به عنوان یکی از برنامه‎های موفق واحد فرهنگی این نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول