اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس

پروژه‌های سازمان اتوبوسرانی الوند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دو پروژه از طرح‌های در حال اجرای سازمان اتوبوسرانی الوند و حومه با حضور نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

پروژه‌های سازمان اتوبوسرانی الوند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، دو پروژه از طرح‌های در حال اجرای سازمان اتوبوسرانی الوند و حومه با حضور نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و داوود محمدی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان و شهرستان البرز در تالار شهر الوند برگزار شد.

افتتاح توقف‌گاه و تعمیرگاه اتوبوسرانی الوند و آغاز به کارگیری 9 دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر، دو پروژه از طرح‌های در حال اجرای سازمان اتوبوسرانی الوند و حومه بود که به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح توقف‌گاه و تعمیرگاه اتوبوسرانی الوند در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع با صرف هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیارد ریال احداث شده و دارای جایگاه سوخت هوشمند می‌باشد که در نهایت موجب تسریع در سوخت‌گیری می‌شود.

با افتتاح این پروژه اتوبوس‌های سازمان در این توقفگاه از خدماتی نظیر سوخت‌گیری، شست‌وشوی و تعمیرگاه بهره‌مند می‌شوند که با وجود سیستم مکانیزه باس‌واش علاوه بر صرفه‌جویی آب مصرفی در شست‌وشوی اتوبوس‌ها، با صرفه‌جویی در زمان، اتوبوس‌ها هرکدام در مدت پنج دقیقه شست‌وشو می‌شوند.

این توقفگاه قابلیت پارک هم‌زمان 50 دستگاه اتوبوس را دارد و ساختمان اداری، سرایداری و انبار آن به مساحت هزار متر مربع احداث شده و دارای واحدهای دیگری مانند صافکاری، نقاشی، تعمیرگاه، تعویض روغن و سایر خدمات مورد نیاز اتوبوس‌ها می‌باشد.

همچنین 9 دستگاه اتوبوس با اعتبار 13 میلیارد ریال جایگزین اتوبوس‌های فرسوده ناوگان حمل‌ و‌ نقل عمومی سازمان اتوبوسرانی الوند و حومه شده است.

مجید معروفی مدیرعامل اتوبوسرانی الوند و حومه در مراسم افتتاحیه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و خیر مقدم به حضور نماینگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان و شهرستان اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی الوند افتخار دارد در توسعه، نوسازی و تجهیز حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه پایدار هم‌گام با دولت گام بردارد.

 تجهیز همه تاکسی‌های داخلی به تاکسی‌متر، موقعیت‌یاب مکانی و سیستم پرداخت هوشمند کرایه با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های در دست اجرای سازمان اتوبوسرانی الوند و حومه است.

همچنین نوسازی و بازسازی اتوبوس‌های فرسوده با اعتبار 2.5 میلیارد ریال و انجام مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر الوند با اعتبار نزدیک به 2 میلیارد ریال از برنامه‌ها و طرح‌های جاری سازمان اتوبوسرانی الوند است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول