اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:‌

غدیر فرصت تبیین نقش امامت و ولایت در جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: غدیر فرصت مناسبی برای تبیین نقش امامت و ولایت در جامعه است.

غدیر فرصت تبیین نقش امامت و ولایت در جامعه است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: غدیر به عنوان ادامه راه پیامبر گرامی اسلام محسوب می‌شود که پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام به امامان معصوم(ع) واگذار شده است.

وی با بیان اینکه برای پایداری دین مبین اسلام پس از پیامبر گرامی جامعه نیازمند امامانی از جنس پیامبر بود، خاطرنشان کرد: امام به عنوان نماینده جامعه اسلامی در تبلیغ، تشریح و تببین دین نقش بسزایی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه غدیر فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت امامت و ولایت در جامعه است، افزود: باید از این فرصت برای تبیین نقش و جایگاه امامت در جامعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه سعادت، عزت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت در گرو حمایت از امامت و ولایت است، خاطرنشان کرد: هر جا که امت‌ها از امامت و ولایت جدا افتاده‌اند، جامعه با مخاطره مواجه شده است.

*امامت و ولایت حلقه بین انسان‌ها را برقرار می‌کند

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه امامت و ولایت حلقه بین انسان‌ها را برقرار می‌کند، افزود: سعادت دنیا و آخرت همه جوامع بشری در توسل به این ریسمان محکم است.

وی با بیان اینکه اهمیت ولایت در جامعه به خوبی تبیین شود، افزود: جامعه بدون وجود ولایت نمی‌تواند به راه خود ادامه دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه باید آثار توجه به ولایت در جامعه‌ ساری و جاری شود، یادآور شد: امامت به عنوان یکی از اصول دین مورد توجه دین مبین اسلام است.

وی با تبریک عید غدیرخم افزود: خطبه غدیر دارای آثار بسیاری است که باید این خطبه در جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول