اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارائه توانمندی‌های زنان و مردان خلاق و کارآفرین کشور

نخستین جشنواره ملی عکس کار، تعاون و اشتغال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس کار، تعاون و اشتغال با هدف ارائه توانمندی‌های زنان و مردان خلاق و کارآفرین کشور در سال جاری خبر داد.

نخستین جشنواره ملی عکس کار، تعاون و اشتغال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ناصر شیخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره آذر ماه امسال و با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اهمیت مقوله کار، تعاون و اشتغال در سال جاری اقدام به برگزاری این جشنواره برای نخستین بار کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: تعاون و کارآفرینی، کارآفرینی و گردشگری، معیشت و کارآفرینی، فرهنگ کار، وجدان کار، بهداشت و ایمنی کار، کار بانوان، بنگاه‌های اقتصادی خود اشتغالی، اشتغال فارغ‌التحصیلان و معیشت و کارآفرینی محورهای این جشنواره هستند و علاقمندان می‌توانند آثار خود را پیرامون محورهای جشنواره جمع‌آوری و به دبیرخانه ارسال کنند.

شیخی افزود: 26 آبان ماه آخرین فرصت برای ارسال آثار است و آثار ارسالی نیمه اول آذر ماه داوری خواهند شد.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره بیان کرد: هر عکاس می‌تواند 10 قطعه عکس به صورت مجموعه یا تک عکس به دبیرخانه ارسال کند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.aksekar.com مراجعه کند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، داوران این جشنواره از میان عکس‌های ارسالی 80 عکس را شایسته راه‌یابی به بخش نمایشگاه معرفی خواهند کرد و از این میان سه اثر را به عنوان آثار برگزیده معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول