اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید میراث فرهنگی بوشهر:

نیروهای سفارشی در میراث فرهنگی جایی ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: اهل رابطه بازی و پذیرش نیروهای سفارشی نیستم و نیروهای سفارشی جایی در این اداره ندارند.

نیروهای سفارشی در میراث فرهنگی جایی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سعید آزادشهرکی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل میراث فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: نیروی تحمیلی نمی‎پذیرم و هیچ سفارشی برای به کارگیری نیروها قبول نمی‎کنم.

این مسئول تصریح کرد: اجازه بدهید در مورد افراد خودم به نتیجه و جمع‎بندی برسم و برای به کارگیری و استفاده از نیروهای جدید تصمیم بگیرم.

آزادشهرکی ادامه داد: ضمن احترام به همه کارکنان میراث فرهنگی آنچه برای من در این زمینه ملاک و معیار است، کار، صداقت و سلامت است.

وی تاکید کرد: نیروهای فعلی دغدغه‎ای نداشته باشند و حداقل تغییرات ممکن در سیستم انجام خواهد شد و هر تغییر نیز با بررسی‎های کارشناسی شده انجام می‎‏شود.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر یادآور شد: دشتی مدیرکل سابق میراث فرهنگی زحمات زیادی در این حوزه کشیدند که قابل تقدیر است.

آزادشهرکی خاطر نشان کرد: کارکنان پرتلاش میراث فرهنگی همچون گذشته با دلگرمی و جدیت به کار خود ادامه دهند و نگرانی و دغدغه‏ای در حوزه کاری خود نداشته باشند.

وی متذکر شد: دشتی مدیر توانمند و قابلی است که امیدواریم با همکاری مسئولان و با صدور حکم رسمی بتوانیم از توانمندی‎ها و تجربیات ارزشمند وی به عنوان مشاوری امین استفاده کنیم.

آزادشهرکی اذعان داشت: تلاش ما این است که با برنامه‎ریزی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این حوزه گام برداریم و در این راستا می‎کوشیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم. 

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول