اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 آبان صورت می‌گیرد

افتتاح مسکن 120 واحدی زوج‌های جوان در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از افتتاح پروژه مسکن 120 واحدی زوج‌های جوان در شهرستان همدان خبر داد و گفت: این پروژه در 10 آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح مسکن 120 واحدی زوج‌های جوان در همدان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح پروژه مسکن 120 واحدی زوج‌های جوان در شهرستان همدان اظهار داشت: این پروژه دهم آبان ماه با حضور استاندار همدان و تنی چند از مسئولان استانی در شهرک مدنی همدان، جنب بیمارستان آتیه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مساحت کل زمین این پروژه را 8 هزار و 923 متر مربع خواند و افزود: کل زیربنای مسکونی این پروژه 12 هزار و 96 متر مربع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: این پروژه در 10 بلوک ساخته شده که زوج‌های جوان می‌توانند در آن سکنی گزیده و زندگی خود را آغاز کنند.

وی در خصوص مساحت واحدهای مسکونی این پروژه اظهار داشت: این واحدها در متراژ 63 متری، 69 متری و 75 متری ساخته شده است.

صالحی در پایان سخنانش تأکید کرد: 22 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و یک میلیارد و 600 میلیون ریال از محل سرمایه‌گذاری موقوفات برای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول