اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه کاشان خبر داد

افتتاح نخستین و مجهزترین ساختمان پژوهشکده نانو کشور در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه کاشان، از افتتاح و بهره‌برداری نخستین، مجهزترین و بزرگ‌ترین ساختمان پژوهشکده نانو کشور در این دانشگاه خبر داد.

افتتاح نخستین و مجهزترین ساختمان پژوهشکده نانو کشور در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، عباس کتابی اظهار داشت: این پژوهشکده به مساحت چهار هزار و 700 مترمربع در سه طبقه در این دانشگاه ساخته شده است.

وی بخش اداری، کلاس، اتاق‌های اساتید، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، کتابخانه و مرکز کامپیوتر را از جمله امکانات ساختمان پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان ذکر کرد و افزود: این پژوهشکده با اعتبار 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در آینده نزدیک در این دانشگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول، پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان را، نخستین پژوهشکده نانو کشور عنوان و خاطرنشان کرد: در این پژوهشکده در حال حاضر 200 دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های نانو شیمی، نانو فیزیک، نانو مکانیک، نانو مهندسی شیمی و نانو الکترونیک به تحصیل مشغول هستند.

وی متذکر شد: با افتتاح این ساختمان ظرفیت رشته‌های تحصیلات تکمیلی فناوری نانو افزایش داشته و انجام کارهای پژوهشی بنیادی و کاربردی نیز توسعه بیشتری می‌یابد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول